Mr.Anki Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, Jeg skal ha meg en ny konsoll nå. Enten en xbox 360 elite eller nintendo wii. Men jeg vet ikke hvem jeg skal velge. Xbox har mange spill og online muligheter. Wii har en morro "spill form" med bevegelse sensorer. Og noen gode spill. Hvem synes du jeg skal velge? og HVORFOR? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg tror jeg ville ha valgt Wii jeg. Wii...hu. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Kjøp det vennene dine har. Uvurderlig å ha et nært nettverk hvor man kan bytte/låne spill med hverandre, samt spille online mot kjentfolk. Nå er sistnevnte ikke så ekstremt aktuelt på Wii ennå, men det kommer nok. Endret 18. desember 2007 av virulence Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det ble wii Liker måten en kan spille på der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg