Corona Radiata Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er litt nervøs nå... En kamerat av meg har fått tak i biletter til TG, og jeg har skaffa meg partyticketaccount... Nå har det seg sånn at jeg aldri confirma emailadressen til accounten min, den blei satt som useriøs epost av hotmail, og der sjekka jeg ikke.. Fant de i går, og da sto det at hvis jeg ikke confirmer innen 14. des. blir den suspenda.. Jeg gikk inn på partyticket, inn på accounten min, og der sto det at jeg hadde ticket til TG 08. prøvde å gå på partyticket i dag, men kommer ikke inn, er nok fordi det er så mange på siden atm.. Har aldri gjort dette før, så er ganske usikker på hva jeg skal gjøre nå.. Har jeg fremdeles accounten min? Hvordan kan jeg åpne den igjen? hvordan kan jeg få tilsendt ny emailconfirmation? prøvde å gå på partyticket i dag, men kommer ikke inn, er nok fordi det er så mange på siden atm.. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hadde liknende problem, men fikk fiksa det. Problemet er nok at du har hotmail? Isåfall, but til en ikke hotmail-adresse. Funka for meg. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) har ingen ikke-hotmailadresse.. :S men har skrivi inn hotmailadressen på nytt, og trykka save.. skal det komem automatisk ny registreringsmail da? eller gjøres det manuelt? Endret 18. desember 2007 av Quitter Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 har ingen ikke-hotmailadresse.. :S Opprett deg en gratis gmail konto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå