Joachim_F Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ukrainske GSC vurderer å lage et massivt flerspillerspill i S.T.A.L.K.E.R.-verdenen. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Oi, dette kan jo bli bra. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det har ett gigantisk potensiale, men sjangsen er stor for at spillet ikke utnyttes til fulle. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hmm, stor risiko for at forventning overgår produkt... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 "Alle" tenkjer tydlegvis på MMO i desse dager, så dette er ikkje så overraskande. Men eit sånt spel ligg nok ei god stund fram i tid. Først må dei gjere seg ferdig med Clear Sky, og så spørs det om eit Xbox-spel vil vere neste prosjekt. Uheldigvis avkreftet de også nok en gang muligheten for onlinespilling i Clear Sky Det bør vel presiserast at dette gjeld COOP. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 selvsagt tenker dem mmo, for da kan dem ta seg betalt over tid heller den en gang. og det effektivt motvirker pirater i samme slengen... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det noen som hele tatt har spilt Stalker her ? Disse gutta har absolutt ikke teknisk kompetanse til å gjøre noe utav dette. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 GSC er veldig flinke med gameplay, historie og stemning, og når de nå endelig har ferdigstilt noe, og fått seg litt praktisk erfaring med å utvikle spill, gir jeg dem gjerne en sjanse som MMO-utviklere. De er en grei motsetning til f.eks. Crytek, som er fryktelig dyktige på å lage jungler, men ganske talentløse på de fleste andre områder. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Likte Stalker veldig godt, venter spent pao Clear Sky. Stalker som MMO hadde utrulig kjekt. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det noen som hele tatt har spilt Stalker her ? Disse gutta har absolutt ikke teknisk kompetanse til å gjøre noe utav dette. Syns STALKER var fantastisk! FPS-en var oki på min utdaterte PC, og spillet hadde nydelig grafikk. Men det spørs om de klarer å lage et MMO-spill med god ytelse. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det noen som hele tatt har spilt Stalker her ? Disse gutta har absolutt ikke teknisk kompetanse til å gjøre noe utav dette. NÅ syntes jeg virkelig du burde slutte å rakke ned andre spill som ikke er bygd på cryengine 2 Stalker er genialt, men synd med coop delen, jeg håpet på at den kom Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det noen som hele tatt har spilt Stalker her ? Disse gutta har absolutt ikke teknisk kompetanse til å gjøre noe utav dette. Er det ikke på tide at diskusjon.no begynner å gi advarsler på forumtrolling snart? Jeg venter fremdeles på clear sky Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) hadde helt glemt clear sky jeg driver å spiller igjennom stalker nå for andre gang (dvs ble ikke helt ferdig første gangen, fikk litt savegame problemer etter en formatering), men opplever noen problemer med skjermkort drivere. håper det kommer en ny patch snart. edit: glemte litt om mmo stalker. dette kan bli veldig bra, men det er nok så langt fram i tid at det ikke bør ventes på enda. skulle nesten tro de annonserte det så tidlig bare for å vekke interessa rundt shadows of chernobyl og clear sky....ikke at det plager meg, det er gode spill som fortjener oppmersomhet Endret 18. desember 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Stalker-MMO kan absolutt bli interessant, men jeg tror rett og slett ikke det blir noe av. Hvem er uansett målgruppen for spillet? RPG-spillere eller FPS-spillere? Det er dårlig med de midt i mellom.. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg er ihvertfall en av de mitt i mellom som likte blandingen i orginalspillet, og ser med interesse på en slik MMO Lenke til kommentar
Variable Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Enkelt og greit. NEI TAKK Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det eneste jeg ikke likte med STALKER var at fiender hadde ne lei tendens til og spawne overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg