Løve Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Etter som jeg skjønner det så får man med en gratis måned med Xbox Live Gold når man kjøper en Xbox 360, og det har jeg jo kjøpt, men jeg har ikke sett noe til noen gratis trial. Jeg trodde den starta av seg selv når du tok Xboxen på nettet eller noe, men har ikke sett noe til det. Jeg har leita i esken, men har ikke sett noe som ser ut som noe papierer for å starte trialen. Er det ikke noen gratis Xbox Live Gold trial for oss i Norge, eller er det jeg ikke som ikke har funnet ut hvordan man får det? Det er Xbox 360 Elite jeg har kjøpt, så den er i alle fall kvalifisert for det iflg. Wikipedia. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lag deg en konto, velg silver, så kommer det en melding om at du har fått èn måneds gratis gold. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det kommer automatsik når du lager en XBL konto. Du får en beskjed om at sølvabbonementet blir omgjort til gull i en måned. EDIT: For sein der ser jeg... Endret 18. desember 2007 av nypis Lenke til kommentar
Løve Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hm, jeg hadde mekka meg en Xbox Live konto med Live passportet jeg hadde fra før og logga på med den, men så aldri noe gratis gold når jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer automatisk... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kjem automatisk når du vel silver på ein NY xbl konto. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare prøv å spille et spill online, så skal det nok funke. Om ikke, så ringer du MS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå