Dan-The-Man Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei, jeg sliter litt med at når jeg skal bruke(dvs. prøver å bruke) limewire så fører det til at internetten ikke fungerer. limewire funker forøvrig heller ikke... Hvis jeg prøver å gå inn på internett etter å ha skrudd på limewire går ikke det.. Det som er rart er at det står at jeg er koblet til internett. Det jeg må gjøre for å få tilbake internett er å koble fra internett og så koble til igjenn! Har forresten vista hvis det kan ha noe med saken å gjøre.. Noen som har en teori eller svar som kan hjelpe meg?? takk til alle som hjelper Løsning: ny router....men torrenter funker fortsatt ikke... Endret 2. april 2008 av Dan-The-Man Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har akkurat det samme problemet. Jeg tenker at det kanskje kan være noen innstillinger (kanskje ports) man må gjøre men jeg har ingen anelse om hva eller hvor.. Jeg har også Vista, og min internettleverandør er Ventelo. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke bruk Limewire da. Finn en annen klient. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for tips! Minn meg på å ikke spørre deg dersom bilen eller TVen går til helvete Lenke til kommentar
galskab Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kansje internettet ikke virker, pga at du upload for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå