mrmattis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei Når man bestiller spesifisert faktura via "Mine sider" får man da en bekreftelse pr. sms på at bestillingen er mottatt og tjenesten aktivert? Eller blir tjenesten aktivert direkte, uten nærmere tilbakemelding? Lurer også på om man kan se den spesifisert regningen "online via mine sider", eller om den kun vises når fakturaen kommer. Eks.: Kan jeg logge meg inn på mine sider, og se hvem jeg ringte i går? Endret 18. desember 2007 av mrmattis Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Når man bestiller spesifisert faktura via "Mine sider" får man da en bekreftelse pr. sms på at bestillingen er mottatt og tjenesten aktivert? Eller blir tjenesten aktivert direkte, uten nærmere tilbakemelding? Lurer også på om man kan se den spesifisert regningen "online via mine sider", eller om den kun vises når fakturaen kommer. Eks.: Kan jeg logge meg inn på mine sider, og se hvem jeg ringte i går? For å være ærlig så høres det ikke ut som det er deg selv du skal bestille det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Når man bestiller spesifisert faktura via "Mine sider" får man da en bekreftelse pr. sms på at bestillingen er mottatt og tjenesten aktivert? Eller blir tjenesten aktivert direkte, uten nærmere tilbakemelding? Lurer også på om man kan se den spesifisert regningen "online via mine sider", eller om den kun vises når fakturaen kommer. Eks.: Kan jeg logge meg inn på mine sider, og se hvem jeg ringte i går? Nei på begge spørsmål. Skal du spionere på noen? Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Årsaken til at jeg sprute nevnte spørsmål, er at jeg har aktivert tjenesten "spesifisert faktura" på mitt fri fiks abb. Dette ble gjort via "mine sider", og jeg har ikke fått noen tilbakemelding på at tjenesten er aktivert. Merket heller ikke noen "online faktura" når jeg logget inn igjen. Men med den tilbakemeldingen jeg har fått her, så ser jeg at dette er helt normalt. Merker nok ikke at tjenesten er aktivert, før fakturaen kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Årsaken til at jeg sprute nevnte spørsmål, er at jeg har aktivert tjenesten "spesifisert faktura" på mitt fri fiks abb. Dette ble gjort via "mine sider", og jeg har ikke fått noen tilbakemelding på at tjenesten er aktivert. Merket heller ikke noen "online faktura" når jeg logget inn igjen. Men med den tilbakemeldingen jeg har fått her, så ser jeg at dette er helt normalt. Merker nok ikke at tjenesten er aktivert, før fakturaen kommer. Hvis du går inn på tjenestespesifikasjonen på Mine Sider kan du se at/om tjenesten er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå