cyberspin Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Noen her med Motorola T720 som har radio optionen i Mediasenter ? Jeg har det ei .. er det i tilfelle mulighet for å laste det ned ? Hadde nemlig tenkt å handle radio kit. Det sto iallefall i bruksanvisningen at det skulle være noe slikt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hvis du hadde forstått bruksanvisningen riktig står det at Radio-funksjonen kun er tilgjenelig hvis du allerede har et radiokit... Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 så når jeg plugger i radio kittet så skal det altså dukke opp en radio option der. jaja .. Lenke til kommentar
gunnarhunsbedt Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvor får jeg tak i et slikt radio kit? Hva er prisen på det? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har spurt i noen telebutikker når de får inn deksler og annet ekstrautstyr til T720. Svaret er vanligvis "etter hvert". Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 man får kjøpt radio kit på mpx.no Lenke til kommentar
j-co Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 spaceworld. katten gnaget av ledningen på to...Jipiii det var gøyt med radio. så lenge det varte da. dumbass cat. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 så når jeg plugger i radio kittet så skal det altså dukke opp en radio option der. jaja .. Ja! Lenke til kommentar
gunnarhunsbedt Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvilke handsfree skal en bruke for å få raio. Har veldig lyst på det Lenke til kommentar
j-co Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 rofl... en med radio!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå