AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Heisann! Jeg har drevet på med cutenews litt nå, og det fungerer veldig bra. Slik jeg har det nå, er nyhetene på forsiden på siden min, med en link til full-story. Full story åpnes i samme side, og den dukker opp på forsiden. Slik vil jeg ikke ha det, fordi jeg har en egen tilpasset side hvor nyhetene skal være. Hvordan skal jeg gjøre dette? Må jeg endre noe i templatene? Hva skal jeg isåfall skrive for at det skal åpnes en ny side, og ikke i forsiden som det gjør nå? Jeg prøver å vise via illustrasjoner: Her er nyhetene vist på forsiden med en enkel tittel, og link til nyheten. Her har jeg klikket på den ene nyheten, og slik blir det da. Jeg vil heller at det skal se slik ut,(som det gamle systemet vi bruker) men det blir vanskelig å inkludere en annen side, og jeg veit ikke hvordan jeg gjør dette. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Om Ajfork fortsatt blir oppdatert ville jeg glatt valgt det fremfor cutenews Mye enklere å konfigurere, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Mulig jeg bør prøve det ja... Men det burde ikke være noe big deal å få den til å legge nyhetene i en annen side på full-storien? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 AJfork viste seg å være UTROLIG sær når det gjelder browsere... Ikke går det an å logge inn etter at jeg har installert den heller. (Får det til helt tilfeldig) Det går ikke an å gjøre det i cutenews da? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal se på saken, men dersom du skal ha noe sikkert bør du lage eget. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takk for at du tar deg tid. Hva mener du med å lage eget? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Et basert på PHP og Mysql, burde ikke være for vanskelig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Riktig... Jo jeg tenkte på det, men da trenger jeg litt mer kompetanse innenfor PHP først... Tenkte det kanskje var mulig med slike ferdigløsninger... Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fordi Cutenews bruker den samme filen for og vise nyheten i. Da må nesten hele systemet skrives om. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Blir det så heavy ja? Men om vi tar utgangspunkt i forken Cutenews.ru da? Denne har jeg sett at kan åpne nyheten i en egen fil. Prøvde å endre det, men det var bare ett helvette med php koding som jeg ikke skjønte særlig av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå