Gå til innhold

telefon med wifi, sende gratis sms?

eirik845

Anbefalte innlegg

halla får så jævla høye regninger fordi jeg sender så mye sms derfor lurte jeg på om vis jeg kjøpte en telefon med wifi ( f.eks. nokia e51= billig )om det gikk ann å sende sms gratis gjennom nette.. eller blir dette jævla klønete når jeg skal svare på sms og ordbok og sånn?

( har onecall faktura. er vel ikke noe som er billigere enn det selv om jeg sender masse sms å ringer litt.. bruker vel opp de 120 gratis minutta. bruker wapen en del må begrense meg så det hadde vert greit med wifi. eller er det et abonomang som passer meg bedre? skal ikke ha noe fri venner greier fordi ingen jeg kjenner har samme operatør.. gidder ikke betale en vis sum for å få gratis sms.. ikke alltid jeg bruker så mye.. vertfall vis summen er over 100kr med måndespris..

Edit: eller vil det enkleste være å bare kjøpe e51 å bruke wifi istede for wap å ringe å bare sende sms som før?..

noen som kan komme med noen anbefalinger/ syns punkter ell?

mhv eirik

Endret av eirik845
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
halla får så jævla høye regninger fordi jeg sender så mye sms derfor lurte jeg på om vis jeg kjøpte en telefon med wifi ( f.eks. nokia e51= billig )om det gikk ann å sende sms gratis gjennom nette.. eller blir dette jævla klønete når jeg skal svare på sms og ordbok og sånn?

( har onecall faktura. er vel ikke noe som er billigere enn det selv om jeg sender masse sms å ringer litt.. bruker vel opp de 120 gratis minutta. bruker wapen en del må begrense meg så det hadde vert greit med wifi. eller er det et abonomang som passer meg bedre? skal ikke ha noe fri venner greier fordi ingen jeg kjenner har samme operatør.. gidder ikke betale en vis sum for å få gratis sms.. ikke alltid jeg bruker så mye.. vertfall vis summen er over 100kr med måndespris..

Edit: eller vil det enkleste være å bare kjøpe e51 å bruke wifi istede for wap å ringe å bare sende sms som før?..

noen som kan komme med noen anbefalinger/ syns punkter ell?

mhv eirik

Hva med å bytte til Djuice Non Stop? koster 299 kr i måneden og da kan du sende så mye sms og mms du vil, og itillegg bruke msn gratis (om din telefon støtter dette). Ringing kommer utenom, men du sende mye sms sier du og da burde jo det være et lurt trekk kanskje?

Lenke til kommentar

Det fins mange tjenester som tilbyr gratis sms.

www.ung1881.no

www.smsking.no

www.dinsms.no

+++

Begrensinger på hvor mange du kan sende kan variere.

Du kan jo f.eks. skrive teksten i sms programmet så kopiere teksten (hvis den nokian støtter slik) og f.eks lagre bokmerke til den siden der du skriver sms'en + automatiskinnlogging på en hurtigtast.

Enklere å bytte til nonstop, seff, men hvis du har bindet deg onecall.

Lenke til kommentar

oki.. har trur det går greit å forsette å ha onecall bare jeg som fikk skjokk da jeg fikk regning på tusen kr.. den skulle ha vert på 250 kr.. så kjøper bare en e51 når jeg får penger å bruker denne til til å surfene på nette på msn når jeg kan koble med til trådløst nett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...