Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegavetips til dama?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har da altså være sammen med fruen min i 4,5 år og har lissom aldri hatt særlig penger til noe julegave. Men har vi det ganske greit. Så jeg tenkte at hun skulle få noe litt ordentlig i år. Men dette synes jeg er ekstremt utrolig vanskelig! Har noen et par forslag? Hun er 21 år og ikke spesielt jentete men heller ikke veldig guttete. Litt mellom kanskje. Ikke sånn blondine heller. :) Jeg har aldri kjøpt smykker til henne og tenkte kanskje på det, men da må det lissom ikke være særlig glorete. Ikke no' diamonds and shit men heller noe hun kanskje kan bruke til vanlig? :hmm:

Har tenkte å kjøpe SPA-opphold til henne eller en tur til London/syden også. Men jeg vet ikke jeg.. Føler at ingenting blir personlig nok om dere skjønner. Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg tenkte på noe rundt et par tusen. Burde være såpass ihvertfall! :)

Så også denne:

http://www.bjorklund.no/bjorklund/product_....jsp?oid=104756

Synes faktisk denne var veldig fin. Jeg har seriøst ikke peiling på sånt. :( Litt kjedelig å kjøpe noe som dama vil hate! :tease: Hun vil sikkert like det uansett hva jeg kjøper, men vil lissom treffe spikeren på hodet nå når jeg har sjansen!

Lenke til kommentar

Den der kan jeg vel nesten garantere hun vil like. Men du får spørre noen bekjente hunkjønn. Generelt blir jenter erfaringsmessig alltid glad for litt "jewellery", særlig med hjerter og slikt. Et hott tips er å få gravert inn noe personlig på innsiden av ringen, da er det garantert slager. :thumbup:

Lenke til kommentar

Men ringen er allerede pakket inn! :dontgetit:

Hun er jo ikke akkurat kravstor da så dette slår helt sikkert an uansett. Vi har lissom aldri hatt penger til noe som helst før så standarden vår har på en måte ikke endret seg stort siden studiotiden! :) Satser på at det blir bra jeg! Skal sjekke ut gravering også da, men det får isåfall bli etter hun har fått gaven. Bare så jeg ikke graverer på en ring hun ikke vil ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...