RRhoads Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bestilte meg en PS3 i en Elprice-butikk den 22. november. Da jeg var der, spurte jeg om de skulle ha depositum. Nå viser det seg at Elprice har slettet alle ordre fra de som ikke har betalt depositum. Dette er for dårlig, Elprice! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha nå mister Elprice mange kunder. En seriøs butikk skal jo ikke selge varer de ikke har på lager, men det er jo greit nok og gjøre det hvis du vet at du får inn x antall av varen. Og da må de slutte og ta inn nye bestillinger når de har oversteget x. Angående 60 gb, er det noen som har bestilt den som faktisk har fått den? Den er jo gått ut av produksjon. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha nå mister Elprice mange kunder. En seriøs butikk skal jo ikke selge varer de ikke har på lager, men det er jo greit nok og gjøre det hvis du vet at du får inn x antall av varen. Og da må de slutte og ta inn nye bestillinger når de har oversteget x. Angående 60 gb, er det noen som har bestilt den som faktisk har fått den? Den er jo gått ut av produksjon. min har kommet te byen, men ikke fått beskjed om å kunne hente den ennå! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bestilte meg en PS3 i en Elprice-butikk den 22. november. Da jeg var der, spurte jeg om de skulle ha depositum. Nå viser det seg at Elprice har slettet alle ordre fra de som ikke har betalt depositum. Dette er for dårlig, Elprice! Her er det jo din lokale elprice som har driti på leggen, viss det er sentralt det har blitt sletta så er vel det fordi det var krav til depositum for desse ordrene. Er det butikken sjølv som har sletta den så står du eigentleg ganske sterkt iforhold til å lage litt "leven" på butikken. Om du får ordren din lagt inn igjen eller ikkje skal vere usagt. Det kjem ann på kven som sletta ordren ifrodhold til ansvaret til han som sa at du ikkje trengte depositum. Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha nå mister Elprice mange kunder. En seriøs butikk skal jo ikke selge varer de ikke har på lager, men det er jo greit nok og gjøre det hvis du vet at du får inn x antall av varen. Og da må de slutte og ta inn nye bestillinger når de har oversteget x. Angående 60 gb, er det noen som har bestilt den som faktisk har fått den? Den er jo gått ut av produksjon. min har kommet te byen, men ikke fått beskjed om å kunne hente den ennå! Du kan jo hente den fordet. Bare skriv ut den pakkesporingsia..og ta med legitimasjon.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Bestilte meg en PS3 i en Elprice-butikk den 22. november. Da jeg var der, spurte jeg om de skulle ha depositum. Nå viser det seg at Elprice har slettet alle ordre fra de som ikke har betalt depositum. Dette er for dårlig, Elprice! Her er det jo din lokale elprice som har driti på leggen, viss det er sentralt det har blitt sletta så er vel det fordi det var krav til depositum for desse ordrene. Er det butikken sjølv som har sletta den så står du eigentleg ganske sterkt iforhold til å lage litt "leven" på butikken. Om du får ordren din lagt inn igjen eller ikkje skal vere usagt. Det kjem ann på kven som sletta ordren ifrodhold til ansvaret til han som sa at du ikkje trengte depositum. vet ikke om jeg orker streve med å lage så mye leven. Når det er sagt, kommer jeg nok ikke til å handle noe mer hos elprice. Det var visstnok sentralt de hadde slettet alle ordrene. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Etter hva jeg hår fått høre får alle de som har betalt et depositum blitt lovet en PS3 like før jul, altså denne helgen her... Og det som ble nevnt tidligere om at man ikke skulle selge over x antall konsoller kan være vanskelig når leverandør sliter med å få sendt ut konsoller... Elprice / PS3 saken er et vanskelig tilfelle , men om du skal lage "leven" i butikken så vær så snill og husk å ikke la det gå ut over selgeren, de er mennesker de også tross alt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vel jeg bestilte 60 gb i oppkrav å den dukket opp på postkontoret for ett par dager siden (har ikke stressa med å hente den, ettersom den delvis er julegave fra mine foreldra så jeg får ikke brukt den før på juleaften uansett ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå