Espen-S-R Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det mulig å få filmer fra pcn over på ps3n? siden det er en divx codex for å spille a slike filmer nå? isåfall åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Minnekort, usb stick, ekstern harddisk eller streame dem via TVersity, WMP 11, Nero Home osv osv. Om du legger de på usb stick, ekstern harddisk eller minnekort skal filene ligge slik. /PS3/VIDEO Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Minnekort, usb stick, ekstern harddisk eller streame dem via TVersity, WMP 11, Nero Home osv osv. Om du legger de på usb stick, ekstern harddisk eller minnekort skal filene ligge slik. /PS3/VIDEO Oki men de filmene er jo lixom på 700000 å sånn, de varer i 1 t og 40 min osv, bli ikke det litt stort? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du må også huske at hvis du bruker en ekstern harddisk må den være i FAT32, som ikke støtter enkelt filer på over 4 gb. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, og nå er det jo kommet divx codec til ps3. Kom idag faktisk. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Minnekort, usb stick, ekstern harddisk eller streame dem via TVersity, WMP 11, Nero Home osv osv. Om du legger de på usb stick, ekstern harddisk eller minnekort skal filene ligge slik. /PS3/VIDEO Oki men de filmene er jo lixom på 700000 å sånn, de varer i 1 t og 40 min osv, bli ikke det litt stort? Nei, det har ingen betydning så lenge mediaet du bruker til å overføre filen med er stort nok - og du har plass nok på PS3ens harddisk. Ekstern HD må ha FAT32 filsystem da. Filene må ikke overskride 4GB, så 700MB er no problemo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå