Gjest hmm_hjelp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg var ute på byen på fredag, på russekro, og da jeg slappet av med en øl i sofaen og pratet tull (hadde rimelig høyt promillenivå) med ei jente i klassen, sa hun plutselig at hun likte meg. Jeg sa hæ og hun gjentok seg to ganger, og jeg satt der dum som et nek og visste ikke hva jeg skulle si. Det vil si, etterpå ble jeg irritert på meg selv for ikke å ha sagt noe, og tenkte på det perfekte jeg burde ha sagt til henne. Jeg liker henne veldig godt selv, men ble utrolig overrasket da hun sa det til meg (om ikke jeg var så full at jeg hørte feil, noe som er en mulighet), fordi jeg er langt i fra noen fotomodell. Jeg er faktisk veldig overvektig, så jeg forventet ikke akkurat å hun si at hun liker meg fra henne som er snill, morsom og pen. Det jeg nå lurer på er hvordan hun egentlig mente det. Hva lå bak det hun sa? Jeg tror ikke hun hadde noe promille. Jeg er selv veldig sjenert, så jeg har ikke turt å spørre henne etterpå, selv om jeg har hatt sjansen to ganger på skolen.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Spør henne. Enkleste (og værste) måten, da får du i alle fall svar på det du lurer på. Taper ingenting på det! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Spør henne. Enkleste (og værste) måten, da får du i alle fall svar på det du lurer på. Taper ingenting på det! Enig her. Hvis hun sa at hun likte deg kan det ikke skade å komme på overtid å si at du liker henne tilbake. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du er irritert på degselv nå, tenk så irritert du blir om du ikke spør før det er for sent Du vil vel ikke gå glipp av ho? Ta deg sammen og få det ut før det er for sent Endret 18. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest hmm_hjelp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du er irritert på degselv nå, tenk så irritert du blir om du ikke spør før det er for sent Du vil vel ikke gå glipp av ho? Ta deg sammen og få det ut før det er for sent Om hun virkelig mener det, så tenker jeg nå: Hvorfor? Jeg har ikke stor personlighet, og bruker det meste av fritiden min på dataen. Uansett skal jeg spørre nå så fort som mulig, la henne akkurat til på MSN... Eller burde jeg vente til jeg ser henne på skolen igjen (hvis jeg tør in-person..)? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Enkelt å greit, så spør du henne, om så på msn. Da kan du starte å småprate med henne, så kan du komme inn på gårdagen, eller når det var. Si at det var hyggelig, etc. Så kan du etterhvert spørre henne om hun fortsatt mener det hun sa. Why make it so hard, when u can get so much out of it by doing it the easy way! Lykke til! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Gulesider.no søk frem nummeret. Si til henne at du har de samme følelsene, og så avtaler dere en date.. Lenke til kommentar
Gjest hmm_hjelp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Gulesider.no søk frem nummeret. Si til henne at du har de samme følelsene, og så avtaler dere en date.. Jeg vet jo ikke hva hun helt føler, eller om det hele var en spøk. For alt jeg vet kan jeg ha hørt feil! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vet jo ikke hva hun helt føler, eller om det hele var en spøk. For alt jeg vet kan jeg ha hørt feil! Men da må du finne ut av det! Ikke finn unnskyldninger, da kommer du ikke noe lengre! Bare surr rundt i en samtale, så lirker du det ut av henne, hvorfor gjøre det så vanskelig! Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg mener det er "lov" å bruke msn til slike ting. Det er helt fair, så lenge du er såpass usikker på den opprinnelige meningen osv.. Den oppklaringen er ikke noe som må gjøres in person. Jeg fikk mine første hint fra dama på fylle-sms, fikk det oppklart og utdypet på MSN, og har vært happy ever after. Det er ikke noe "feigt" med å bruke msn til slikt, det er mer i seriøse situasjoner som å slå opp, snakke om alvorlige problemer osv.. Vær dog direkte, få konkrete svar. Misforståelser er farlig. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hun sa hun likte deg! Hun hadde ikke sagt det på kødd. Om hun mente som venn eller romantisk får du kun vite viss du spør. Ikke tro at du er uelskbar ihvertfall Viss du får henne så er det jo en glimrende mulighet til å roe ned dataforbruket også MSN kan ofte være en grei begynnelse for å åpne opp ting, men det blir alltid litt rart viss dere ikke får pratet om det face to face i ettertid. Lenke til kommentar
Gjest hmm_hjelp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Off, det er så mye enklere å si at jeg skal gjøre det enn å faktisk gjøre det Sitter med MSN-vinduet oppe nå, men usikker på hvordan jeg skal gå frem for at ikke det blir pinlig.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 -Du? -ja? -var du edru på [dag]? -hvorfor det? -neei, bare.. Du sa noe litt.. uventet, så jeg ble litt usikker på om det var alkoholen som pratet, eller om jeg kanskje minsforsto.. Soleis, 3 linjer og du er inne på temaet uten å mase/trenge deg på/si noe feil. Du er bare ute etter en oppklaring. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Må nesten spørre hvordan det gikk? Dette høres ut som en drømme situasjon for meg, men ikke om det kommer til å skje med meg da Lenke til kommentar
Gjest hmm_hjelp Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Må nesten spørre hvordan det gikk? Dette høres ut som en drømme situasjon for meg, men ikke om det kommer til å skje med meg da Jeg er så feig og dum... spurte aldri..skal se om muligheten er der i morgen på skolen. Det jeg egentlig håper er at hun skal komme til meg igjen, selv om sannsynligheten for det er veldig nær null. Off, jeg bare surrer alt til, og snart blir det sikkert for sent til å ta det opp og alt blir bare spesielt ekstremt pinlig. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 ikke gjør slik som meg, venta i flere mnd før jeg skulle si hva jeg følte for henne.. så hadde hu bynt ilage en annen Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Spørr a på meld hvis du ikke tørr IN REAL LIFE. Bare skriv "Liker deg også ;-)" Får du et negativt svar tilbake, skriv bare "ops, sorry ass, var til ei annen ei" hehe. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan skrive ett dikt : Du sa du likte mei Di orda svei seg fast ihjernen min for jeg vil så gjerne bli din osv. osv Hihi ! Nei jeg vet ikke jeg, men det er jo mange forslag ute å går her.. MEN har du ikek en russetid foran deg da?.. er jo utrolig mange muligheter til å bli full sammen med henne da vil jeg tro? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg er så feig og dum... spurte aldri..skal se om muligheten er der i morgen på skolen. Det jeg egentlig håper er at hun skal komme til meg igjen, selv om sannsynligheten for det er veldig nær null. Off, jeg bare surrer alt til, og snart blir det sikkert for sent til å ta det opp og alt blir bare spesielt ekstremt pinlig. Kjappa på, du har ingen tid å miste bare fremstill det normalt og seriøst så får du nok et klart svar =) MEN har du ikek en russetid foran deg da?.. er jo utrolig mange muligheter til å bli full sammen med henne da vil jeg tro? Om hun har følelser for han nå så tviler jeg på at dem holder fram til russetida om han ikke tar affære Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Om hun har så dårlig tid så tror ikke jeg det er noe å ta vare på... take it easy og ikke treng frem noe svar på noe som egentlig ikke er noe mer enn et utsagn som kom frem i en beruset tillstand på en russekro "jeg tor jeg liker deg litt" er ikke noe mer enn akuratt det, men kan jo utvikle seg da... og det ikke kveles av... hva var det du sa? Hæ? si det en gang til... fort deg da... mente du det? hva var det du sa? Det er som å hoppe på dama bare hu gir deg ett smil... er ikke det despo?... rett og slett å kvele en flørt ved starten? ta det med ro.. og se hva som skjer neste gang, bare å passe på å posisjonere seg så det kanskje kan skje noe mer synes nå jeg. Liker hun deg og mener det er det ikke så flyktig følelse for en jente som det er for en hormonell kåt fjortis som tenner like bra på "my boobs are okey" som på morra til kompisen en kald morgen der nipplene tilfeldig ble litt stive. Endret 19. desember 2007 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå