Gå til innhold

Pachter: Mass Effect will come to PS3

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Sonyboys?

Jeg bryr meg jo strengt tatt ikke i og med at jeg har xbox, men fatter ikke at det kan være så vanskelig for folk å akseptere hva som kan skje ifremtiden, snakker ikke akkurat om det han fyren sier, men alle kjenner til Ea og hvor pengekåte de er. de gjør alt for å tjene big bucks!

et spill som sprenger alle dimensjoner hmm

Uncharted!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sannsynligheten for att Mass Effect 2 og 3 kommer til PS3 er like stor som att MGS kommer til 360. MS game studios punga ut en del penger til bioware under utviklinga av Mass Effect og kommer til å gjøre dette med de to andre også, men det er alltid hyggelig att Sonyboys sikler etter en kanonspill av dimensjoner noe som virker som mangelvare på PS3

Kan ikke EA ta en stjelenor? Som kjøpte Djuice og skaut prisene rett til himmels og i tillegg prøvdde å tvinge kundene til å beholde abonnementene ut bindingstiden. Med andre ord.. totalt endre vilkårende når de har kjøpt opp bioware? Spesielt med ME 2 og 3 ettersom såvidt jeg vet ikke MS har noen særrettigheter med dette.

Lenke til kommentar
Sannsynligheten for att Mass Effect 2 og 3 kommer til PS3 er like stor som att MGS kommer til 360. MS game studios punga ut en del penger til bioware under utviklinga av Mass Effect og kommer til å gjøre dette med de to andre også, men det er alltid hyggelig att Sonyboys sikler etter en kanonspill av dimensjoner noe som virker som mangelvare på PS3

Er det mangelvare?

Lenke til kommentar

Er det mangelvare?

etter min oppfatning ja det er mangelvare. for meg så er det kun RC, Uncharted, COD4 som er kanonspill på Ps3, men dette er mitt personlige syn, hva andre mener og synser ja det får de selv stå for.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
På tide å blusse opp dette igjen. Mass Effect er nå gitt ut på PC, naturlig nok av EA. Noen som har hørt noen nye rykter om en PS3-versjon?

*håpehåpehåpe*

Har ikkje fått med meg noko ang ein PS3 utgåve av Mass Effect. Men spelet er som du sikkert veit ute på PC. Har du ein nokon-lunde oppegåande maskin vil eg på det sterkaste anbefala at du går til innkjøp av spelet. PC versjonen har fått fiksa nokre av problema som 360 utgåva hadde, så opplevinga skal visstnok væra endo betre. Fantastisk! :-)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Så bra da.

Jeg er åpen for at alt av spill burde bli multiplatform.

Dermed får vi alle spille det vi vil.

Så kan vi heller krangle om det er sony sine utviklere eller

microsoft sine som er best, ved å sammenligne spill helt på tynet,

som folk faktisk gjør. "Singstar VS. Gears of war 2."

Altså at selvom det er en sonyutvikler, så kunne de mekka det til 360 og motsatt.

Bare en drøm ... :love:

Lenke til kommentar
Har ikkje fått med meg noko ang ein PS3 utgåve av Mass Effect.

Utviklerene sier selv (hvertfall for et par uker siden)på forumene sine at de ikke jobber med noen ps3 utgave. Sitter på jobb, så det forumet er sperret her. Derfor kan jeg kun linke til selve forumet, ikke spesifikke poster av utviklere. Nyskjerrige sjeler får evt lese der selv.

Lenke til kommentar
Så bra da.

Jeg er åpen for at alt av spill burde bli multiplatform.

Dermed får vi alle spille det vi vil.

Så kan vi heller krangle om det er sony sine utviklere eller

microsoft sine som er best, ved å sammenligne spill helt på tynet,

som folk faktisk gjør. "Singstar VS. Gears of war 2."

Altså at selvom det er en sonyutvikler, så kunne de mekka det til 360 og motsatt.

Bare en drøm ... :love:

Hvis vi leker med tanken, så hadde det nok vært vanskligest å porte Singstar.

Ville ha vært umulig i nåværende form på 360.

Cell-prosessoren behandler alle toner, mens 360 prossessoren ville bare klart å behandlet tone. Bare tuller..

Hovedproblemet er at SingStar-communitiet måtte bli lukket inn endel, pga. Live, i.e. PC-brukere o.l. kunne ikke logge inn å se filmer, fra brukerene, uten Sigstar, eller live-abonemang. Og man kunne ikke brukt hvilke som helst USB-kameraer, o.l. :-/

Rent teknisk er det mulig, men ville blitt veldig vansklig i praksis, pga. forskjellige regler for utvklingen av spill på plattformene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...