Gå til innhold

Pachter: Mass Effect will come to PS3

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Visar seg at verdas beste spel, nokon gong™ kan væra på veg til PS3. (Nr 2 & 3 i trilogien såfall).

Såvidt eg veit har MS utgivar-rettigheitene til ME 1. Men uansett;

PSU writes:

"Remember when we did a feature on Mass Effects chances of coming to the PlayStation 3 console? It was a really optimistic feature that highlighted the many reasons why the Mass Effect trilogy could end up landing on the PlayStation 3. PSU is not the only one to think this, as it has been a topic of debate ever since EA purchased Bioware a while back.

Michael Pachter, Wedbush Morgan Securities Analyst, has taken his stance on the entire situation by stating he believes that Mass Effect will not remain an Xbox 360 exclusive.

Speaking with a panel of others on Gametrailers, Pachter commented, "Trust me, Electronic Arts, when they threw out the 300 million that is multiplatform that is not 360 only.” And when asked if it will come to the PS3, he finished with, "It has to, I wouldn't be shocked if Mass Effect 1 came to PlayStation 3."

Currently Bioware still labels Mass Effect as an Xbox 360 exclusive. The first game in what is planned as a trilogy is already released with great reviews. Perhaps when it is time to reveal more on Mass Effect 2, will Bioware be able to talk more freely in relation to ME on the PS3."

Det gjenstår å sjå kva som skjer. Eg er all in for it - alt som kan hjelpe utviklarar å forstå at eigenproduserte, orginale IP'ar, som fokuserar sterkt på story er bra greier.

Om PS3 eigarar får dette spelet så har dei såfall noko å gleda seg til. Merk dykk at dette er berre ein kis som trur, og spekulerar i. Det er ikkje bekrefta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett noen episoder av "Bonus Round" på GT, og han Pachter virker noenlunde oppegående og troverdig i sine analyser. Men velger å vente på offisielle uttalelser før jeg eventuelt får noen forhåpninger. Har egentlig mine tvil.

Besides plans for a trilogy—which BioWare claims "will cover the Xbox 360's five-plus year cycle"—there are plans for episodic content to be uploaded to Xbox Live that will fill in the story between each game, though these episodes are not essential for understanding the story of the main games.[8]
Endret av virulence
Lenke til kommentar

Jau, med tanke på at Mass Effect har seld vel rett over 1 millionar kopiar -- og sikkert pusha noko hardware for microsoft sin del, så trur eg nok at Bill opnar pengesekken, og sikrar seg dei eksklusive rettighetene til ME trilogien.

Men ein veit aldri -- same for meg igrunn, har begge dei aktuelle plattformane. Men kjem til å kjøpe resten av historia på 360en, då den blir lead-platform på dei to andre spela òg.

Enten kommer alle 3 eller så kommer ingen. Kan godt å få spillene til Ps3, selv om jeg sikkert får spille de på Pc om litt. Men enda en grunn til å ikke kjøpe xbox 360.
Bekrefta at det kjem til PC eller berre går du ut ifrå det?
Lenke til kommentar
Er ikke bekreftet, men MS kjører ganske hardt på Vista "konsollen" deres. Så tipper det blir et "Games for Windows" spill.

Meget sannsynlig. Det virker som om MS har laget en egen LIVE for PC, noe som kan indikere at mange av 360-titlene finner vei til våre personlige computere. På mitt Gears Of War(Games for Windows) står det "Includes 1 Month LIVE Gold Trial inside".

Lenke til kommentar

Er enig i at mass effect er sinnsykt bra, men synes alikevel det har et stykke igjen til

verdas beste spel, nokon gong™
. Det burde det hatt litt stødigere framerate, litt bedre equipment system, ikke feil som gjør at du setter deg fast i luften (ja jeg har gjort det og måtte skru av og på xboxen) og litt mer interessante sidequests. Fikser de det i Mass Effect 2/3 så kanskje det kan bli den beste trilogien noen gang.

Alikevel er det alt i alt et fantastisk spill som flest mulig bør få med seg =)

Lenke til kommentar

Er morsomt hvordan noen plutselig ikke kan takle noe som engang i fremtiden kan bli sannhet;)

nei men han tar det ut ifra at Ea sjeldent gir ut exclusives men er mer kin på multiplattform og Ea vet godt at det her vil selge shit bra på begge plattformer. money money money

Lenke til kommentar
Er morsomt hvordan noen plutselig ikke kan takle noe som engang i fremtiden kan bli sannhet;)

nei men han tar det ut ifra at Ea sjeldent gir ut exclusives men er mer kin på multiplattform og Ea vet godt at det her vil selge shit bra på begge plattformer. money money money

MS har også Money, og vil gjøre det meste for å holde den serien eksklusiv.

Lenke til kommentar

I motsetning til mange andre her, så er det ikke så viktig for meg at spill er ekslusive til én konsoll. :)

Joda, jeg skjønner poenget hans godt. Men poenget mitt er at andre (f.eks den spillsiden som skrev dette) er så hissige på å ta det for god fisk. "han sa det, da er det nok sant!". Er jo bare å se på dette forumet; "rykte: mass effect kommer til ps3?".

Forresten, er ikke MS publisher for dette spillet? Skulle tro de har noe å si om hvor spillene blir gitt ut (Ikke at jeg vet hvordan disse tingene fungerer).

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for att Mass Effect 2 og 3 kommer til PS3 er like stor som att MGS kommer til 360. MS game studios punga ut en del penger til bioware under utviklinga av Mass Effect og kommer til å gjøre dette med de to andre også, men det er alltid hyggelig att Sonyboys sikler etter en kanonspill av dimensjoner noe som virker som mangelvare på PS3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...