bj0rn Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hvor mye får man for å vinne super speedway endurance race åp Gran Turismo 3?? Lenke til kommentar
Deg Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 100 000 eller 500 000 husker ikke sikkert hvem det er. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 200 000...... pluss en bil da hvis du er heldig får du formel 1 bilen som er verdt nesten 900 000 bruk escudoen også teiper du fast gassen. du vinner for det Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 200 000......pluss en bil da hvis du er heldig får du formel 1 bilen som er verdt nesten 900 000 bruk escudoen også teiper du fast gassen. du vinner for det Jeg får problemer med at bilen kjører inn i depoet med "teiptrikset". Bruker en maksimalt trimmet Supra med godt over 1000hk. Har forsøkt å sette den til å svinge litt mot høyre. Det går bra en stund, men ender alltid med at den blir stående og stange mot en vegg Jeg vant løpet på "skikkelig vis" (vant F1-bilen), men det hadde vært en grei måte å tjene flere penger. Man tjener 200.000,- Men det står da på "Race info"? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 trikset mitt funker fett det virker sånn her: du binder at gass er til venstre på høyre analog, ellers alt default så tar du en vanlig gummistrikk og fester mellom dem sånn at de peker mot hverandre (klønete forklart) bruk escudoen og du vinner lett Lenke til kommentar
TRS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 så kan du jo heller blodtrimme den (som sikkert alle har gjort med "bare" litt kraftigere turbo) og fikle litt med oppsettet slik jeg har gjort så går den så det uler 1500+++ Eller du kan lage hybrider og kjøre testcourse på en ca 20sekunder :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå