Brian Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei CD spilleren i bilen laget noen forferdelige lyder i dag og den vil ikke starte cdene lengre. Derfor tenkte jeg å kjøpe ny med en gang. Jeg vil ha den spilleren med best lydkvalitet til rundt 2 lapper, hadde vært veldig greit om det var på bilradiospesialisten, siden de har butikk her i Trondheim. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Pioneer 4900ib ville jeg tittet på, spesiellt kjekk er den hvis du har iPod som du har planer om å koble til. Ligger rundt 2000,-. bilradiospesialisten har den sikkert, de fører jo pioneer så. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg har ikke ipod, så det er ikke så veldig nøye akkurat det men om det er det så har det ingenting å si. Fant ikke den spilleren på bilradiospesialisten's hjemmesider. LINK edit: Men hva gir best lyd til prisen av Alpine og Pioneer til denne prisen? Er de jevngode eller er det større forskjeller? Noen modeller jeg bør styre unna, eller noen jeg absolutt må kjøpe? Endret 18. desember 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå