Penrin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Søker inn på særskilte vilkår. Jeg er svaksynt Derfor fikk jeg det. Er du dyselektriker brude du også få det Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk god atferd og oppførsel. Sto kommentarer på begge at det farlig nært at jeg gikk ned. Karakterene har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jeg fant karakterne mine fra VK1 og da fikk jeg fikk 4.1 Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fikk 4.1 i snitt ved jula. Blir vel verre eller bedre til sommeren. Håper på sistnevnte da, såklart. Norsk muntlig: 5 Norsk skriftlig: 3 Samisk muntlig: 5 Samisk skriftlig: 4 Engelsk: 4 Samfunnsfag: 5 Naturfag: 5 Geografi: 3 Matte, teoretisk: 3 Gym: 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 la sammen alle 19 karakterne mine fra alle 3 årene på vgs og da ble gjennomsinnet 3.7 Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 YEZZ! Fikk lyst til å skrive her alle karakterne jeg fikk denne terminen (or whatevah) Gym - 5 Kunst og Håndverk - 5 Samfunsfag - 5 Engelsk skriftlig - 5 Engelsk muntlig - 4 Norsk skriftlig - 4 Krl - 4 Musikk - 3 Naturfag - 3 Matte - 3 Tysk (valgfag ) - 3 Norsk muntlig - 3 Atferd - God Orden God That was that ! God jul *Edit:* Strekene betyr ikke minus Hvilken klasse går du i ? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det mulig å få et sånt A-skjema ved sykdommer,som ME? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå