Pañolada Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 38 i snitt skal godt gjøres Tenker du mener 3,850, ellers så babler dere om noe annet Fikk ikke 38 i snitt nei, der fikk jeg som du sier 3,850, men på sånne ark hvor det står hva slags karakter som kreves på de forskjellige skolene såe r det stilt opp sånn. Så f,eks hvis en skole krever at du skal ha 50.00 "poeng" for å komme inn så må du ha 5 eller mer i gjennomsnitt. Hvis noen andre har lyst til å forklare så hversåsnill å gjøre det, jeg suger i å forklare ting (som dere kanske ser^) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fikk igjen karakterene mine i dag. Det ble 5 i snitt, første termin, VG1. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvordan får du tid til nesten 5000 poster på diskusjon.no og 5 i snitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sa jeg det, er jeg redd jeg ville måtte drepe deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jøss Har du funnet en hemmelig miks for gode karakterer eller Hmm.. Fikk lyst til og se Johnny English igjen nå Endret 22. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 3 i snitt, aldri følt med i timen eller rørt en eneste lærebok. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 4,8 i snitt, fikk 4 i kunst & håndverk og norsk skriftlig, resten av fagene fikk jeg 5. (9. trinn) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Siden dette er forumets karakterskrytetråd: Engelsk skriftlig: 6 Engelsk muntlig: 6 Norsk hovedmål: 6 Norsk sidemål: 6 Norsk muntlig: 6 Kunst & Håndverk: 6 KRL: 5 Samf. fag: 5 Naturfag: 5 Mat & Helse: 5 Tysk skriftlig: 5 Tysk muntlig: 5 Matte: 4 Musikk 4 :!: Gym: 3 Det ble selvfølgelig G i orden og oppførsel, men ikke uten en truende beskjed og et formelt brev om at hvis jeg ikke slutter å komme for seint blir jeg satt ned til NG i orden Går forresten i 10. klasse hvis dere lurte - og ja, vi fikk kortet ganske seint ... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Norsk muntlig - 6 Samfunsfag - 6 Engelsk skriftlig -6 Engelsk muntlig - 5 Norsk skriftlig - 5 Krl - 5 Gym - 5 Naturfag - 5 Matte - 5 Musikk - 4 Kunst og Håndverk - 4 Norsk fordypning (valgfag ) - 4 Atferd - God Orden God 5,00 ------------------------------------------- Drittkarakterer. -.- Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 tja, 3,3 i snitt. haha 1 Termin vg2. Jeg suger på skolen. Får prøve å begynne å lese til året. 5dager og 32timers fravær = 1termin. ;P Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Norsk muntlig - 6Samfunsfag - 6 Engelsk skriftlig -6 Engelsk muntlig - 5 Norsk skriftlig - 5 Krl - 5 Gym - 5 Naturfag - 5 Matte - 5 Musikk - 4 Kunst og Håndverk - 4 Norsk fordypning (valgfag ) - 4 Atferd - God Orden God 5,00 ------------------------------------------- Drittkarakterer. -.- drittkarakterer :O skal man ha drittkarakterer så skal man se på de jeg fikk første halvår i 10ene, hadde hele 1,8 i snitt.. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Greide faktisk å få en straight 5'er i snitt dette året. Er mildere sjokkert siden ingen lekser er gjort. Bare enkelte nødvendigheter Opp 0,5 fra i fjor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 skal man ha drittkarakterer så skal man se på de jeg fikk første halvår i 10ene, hadde hele 1,8 i snitt.. 1,8 i snitt; NERD! Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 skal man ha drittkarakterer så skal man se på de jeg fikk første halvår i 10ene, hadde hele 1,8 i snitt.. 1,8 i snitt; NERD! yeah rigth.. det som irriterte meg mest var at lærerne sto i kø og sa at de viste at jeg var smart nok til å få 4 til 6'er i de forskjellige fagene.. så hvis de veit at jeg er god nok til å få 6'er i engelsk, sterk 5 i natur fag, 5 i musikk, sterk 4 i samfuns-fag, svak 4 i norsk osv.. hvorfor i Hæ*vete ga de meg 1'ere, 2'er og en enslig 4'er?!? men men.. var første halvåret i 10ene da.. en stun siden Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 *snip* 3 i gym på ungdomsskolen? Mer imponerende enn 6'erne dine. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg fikk 5,00 i snitt. K&H: 4 Gym: 4 Norsk hovedmål, skriftlig: 5 Norsk sidemål, skriftlig: 5 Englesk, skriftlig: 5 Samfunnsfag: 5 Matte 5 Fransk: 5 Musikk: 5 Heimkunnskap: 5 Natur og Miljø: 5 Engelsk Muntlig: 6 KRL: 6 Atferd: G Orden: G Skjønner at du fikk 3 i matte. Neida, bare tuller. Snittet ditt er ca 3,9. Er ikke meningen å drepe dine gleder, altså. Nice, det snittet der er akkurat hva jeg sikter på dette semesteret om du bytter muntlig med skriftlig Endret 1. februar 2008 av varmit Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 de fleste av dere kan trøste dere med at snittet deres blir vesentlig lavere på vgs Hadde selv 4,7 i snitt ut av ungdomskolen, 3,3 snitt i VKI altså 2. vgs, i 3. vgs ligger jeg på rundt det samme. Det nytter ikke å slacke seg igjennom vgs, det går dritt, og du får ikke lenger en 5 i muntlig fordi du har bra uttale, er også prøver som gjelder muntlig! Og i norsk er ikke gode gamle askeladden historier nok for 4! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm, jeg opplevde det motsatte Jeg gikk fra 3.2 i ungdomsskolen til 4.0 i VG1. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 drittkarakterer :O skal man ha drittkarakterer så skal man se på de jeg fikk første halvår i 10ene, hadde hele 1,8 i snitt.. Drittkarakterer fordi jeg har ressurser til å få så usannsynlig mye mer. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er elendig Penrin. Kom du inn på førstevalget ditt? Heldigvis for meg hadde jeg rett til å søke A-skjema, så jeg kom inn på første. Karakterene er på vei opp nå Er over 3 i snitt nå Aleksmyy, du så ironien ja! Skulle gjerne hatt et sånn A-skjema hva er det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå