Aleks Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ikke noe og skryte over Lenke til kommentar
tobben123 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) sier eg og.. Endret 26. desember 2007 av tobben123 Lenke til kommentar
pompews Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Tråden min ble visst en egen tråd om karakterer Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 dere skal jo ikke regne med valgfag da (fransk,tysk osv...) det teller i alle fall ikke for oss, flaks kalles det :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Valgfag teller ikke hos oss heller, men det er kult å bitche med det. Jeg tror den tellere for de som går i 9. klasse og nedover. Edit: Innlegg 1992. Samme året som jeg ble født. Endret 1. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg kunne fått over 4 i gjennomsnitt visst det ikek var for en 1'er i tysk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Åssen klarte du det? EDIT: De ser ikke på tilvalgskarakteren, så du må regne utenom den i gjennomsnittet Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg dreit i tysk, orker ikke jobbe med det...Fikk faktisk gå 30-20min tidligere enn de andre elevene fordi jeg var så dårlig i tysk Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 dere skal jo ikke regne med valgfag da (fransk,tysk osv...) det teller i alle fall ikke for oss, flaks kalles det :!: Valgfag på ungdomskolen teller ikke når du skal søke grunnkurs på videregående. Jeg fikk 5 i muntlig og skriftlig engelsk valgfag på vitnemålet fra ungdomskolen, og jeg gjorde ingenting Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fikk mitt første karakterark før jul (8.klasse) fikk 6 i spansk, sterk5 i naturfag og femmere i resten Får håpe det går minst like bra til sommeren, men nå har vi kunst og forming i stedet for sløyd EDIT: Jo, ettersom tilvalgsfag ikke er tilvalgsfag lenger, men obligatorisk teller dette. Men de som går i 10. dette året får velge om de vil at det skal telle eller ikke. Sånt er det hvertfall på min skole og regner med det er likt for alle Endret 9. januar 2008 av lasjh2k Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På min skole har tilvalgsfag(Spansk/tysk/Eng fordypning) aldri tellt. Går i 10., men tror det begynner og telle på 1 vg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Oida Endret 9. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk mitt første karakterark før jul (8.klasse) fikk 6 i spansk, sterk5 i naturfag og femmere i resten Får håpe det går minst like bra til sommeren, men nå har vi kunst og forming i stedet for sløyd EDIT: Jo, ettersom tilvalgsfag ikke er tilvalgsfag lenger, men obligatorisk teller dette. Men de som går i 10. dette året får velge om de vil at det skal telle eller ikke. Sånt er det hvertfall på min skole og regner med det er likt for alle På min skole er det sånn at tilvalgsfag ikke gjelder for oss som går i 10 klasse Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe sikkert litt forskjellig alikevell da Men det er jo bra for de som har en god tilvalgsfag-karakter får velge å ha den med da. Synes jeg Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Får vel dra frem vitnemålet fra 10 da(siste jeg har for hånd etter som jeg går VG1) Ca 5.3 i snitt KRL - 6 Norsk skriftlig - 5 Nynorsk - 5 Norsk muntlig - 5 Matte - 5 Engelsk skriftlig - 5 Engelsk muntlig - 5 Samfunnsfag - 5 Naturfag - 6 K&H - 5 Musikk - 6 Heimkunnskap - 5 Gym - 5 Skriftlig eksamen(matte) - 5 Muntlig eksamen(naturfag) - 6 Spansk skriftlig - 6 Spansk muntlig - 5 Hvordan er det mulig å få 6 i KRL? Jeg bestemte meg for å gå opp fra 3-er, men fikk 2-er i stedet *skuffa* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Krl er et av de lettere fagene og få god karakter i syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Krl er et av de lettere fagene og få god karakter i syns jeg. Kunne ikke vært mer enig. Uten å anstrenge meg greide jeg en sekser i faget. Alt som trengs er et par gode forklaringer på hvorfor du tror som du tror. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, bare still mange spørsmål, så lenge dem ikke er dumme. Så skal du nok se at karakteren stiger + at du må gjøre det bra på prøver da Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er elendig Penrin. Kom du inn på førstevalget ditt? Heldigvis for meg hadde jeg rett til å søke A-skjema, så jeg kom inn på første. Karakterene er på vei opp nå Er over 3 i snitt nå Aleksmyy, du så ironien ja! Hva betyr det? Jeg fikk karakterkortet i dag, ligger på ca 38,50 sånn ca det jeg tippa på Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 38 i snitt skal godt gjøres Tenker du mener 3,850, ellers så babler dere om noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå