Machz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, Hvilken duger? Hadde kjøpt G9 tvert hadde det ikke vært for at jeg har vært så plaget med mine to siste Logitech muser(MX300 og G5). Begge musene har hatt samme "feil", nemmelig at når jeg trykker scrollehjulet ned, feks for å åpne en link i ny fane i Firefox, så scroller musen samtidlig slik at jeg bommer på linken og enten åpner en helt annen link(kjedelig i Ebay feks) eller ikke åpner noe i det hele tatt. Slik var det også med MX300'en. I tillegg så har jeg alltid syntes at G5'en er for hard å trykke ned scrollehjulet slik at det blir ekstra knotete. Er derfor veldig skeptisk til å kjøpe enda en Logitech mus. Har noen opplevd dette på G9 og hvordan er Sidewinder'en? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Den scrollknapp-saken kan fikses i SetPoint-driverne, om jeg ikke husker helt feil. Muligens også i standard Windows-driver, og kanskje også i Firefox ... Lenke til kommentar
Machz Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Den scrollknapp-saken kan fikses i SetPoint-driverne, om jeg ikke husker helt feil. Muligens også i standard Windows-driver, og kanskje også i Firefox ... Hva mener du med fikses? Har alltid brukt Setpoint og problemet har alltid vært der. Det samme problemet er også der når jeg kjører Linux Mint(dual boot). Endret 20. desember 2007 av Machz Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Spørs om jeg ikke misforsto problemet litt da. Når jeg leser det nå fikk det en litt annen klang enn i går. Beklager det ... Men, bare så det er sagt, så har ikke jeg hatt det problemet på noen av mine Logitech-mus, men faktisk på Microsoftmus med trinnløs scrolling (æsja). Lenke til kommentar
Machz Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Hmm, det var som pokkern...Er sabla ergelig også, har opp til flere forskjellige kjipe Logitech muser på jobb som jeg bruker daglig, men opplever ikke problemet på noen av de. Når man derimot kjøper noe dyrt noe, så blir det bare kødd...akk! Er det trinnløs scrollehjul på Sidewinder musen mon tro. Det er pyton å bruke.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 g9 har trinnløst og trinnvis scrolling men kan være hard å trykke ned ja Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, Hvilken duger? Hadde kjøpt G9 tvert hadde det ikke vært for at jeg har vært så plaget med mine to siste Logitech muser(MX300 og G5). Begge musene har hatt samme "feil", nemmelig at når jeg trykker scrollehjulet ned, feks for å åpne en link i ny fane i Firefox, så scroller musen samtidlig slik at jeg bommer på linken og enten åpner en helt annen link(kjedelig i Ebay feks) eller ikke åpner noe i det hele tatt. Slik var det også med MX300'en. I tillegg så har jeg alltid syntes at G5'en er for hard å trykke ned scrollehjulet slik at det blir ekstra knotete. Er derfor veldig skeptisk til å kjøpe enda en Logitech mus. Har noen opplevd dette på G9 og hvordan er Sidewinder'en? Jeg hadde de samme problemene med min G5. Jeg har også G15 tastatur, det jeg måtte gjøre var avinstalere alle programmene som fulgte med så innstalerte jeg bare musen først med alle innstillingene på standar. så reestartet jeg maskinen og innstalerte tastaturet,reestartet og alt fungerte perfekkt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 har G5 2007edition, og har aldri merket noen problemer. Prøvde det greiene med scrollhjulet, men ikke noe problem her. Designet på G9 må jo være det værste som noensinne laget. (derfor gikk jeg for den musen jeg har nå ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jah du må ha stort skrivebord fordi g9 har flat profil så hånda må ligge langt innpå Lenke til kommentar
Sargas Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville gått for G5 2007 edition! Lenke til kommentar
Machz Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville gått for G5 2007 edition! Ikke pokker om jeg kjøper enda en G5. En får holde.... Hei, Hvilken duger? Hadde kjøpt G9 tvert hadde det ikke vært for at jeg har vært så plaget med mine to siste Logitech muser(MX300 og G5). Begge musene har hatt samme "feil", nemmelig at når jeg trykker scrollehjulet ned, feks for å åpne en link i ny fane i Firefox, så scroller musen samtidlig slik at jeg bommer på linken og enten åpner en helt annen link(kjedelig i Ebay feks) eller ikke åpner noe i det hele tatt. Slik var det også med MX300'en. I tillegg så har jeg alltid syntes at G5'en er for hard å trykke ned scrollehjulet slik at det blir ekstra knotete. Er derfor veldig skeptisk til å kjøpe enda en Logitech mus. Har noen opplevd dette på G9 og hvordan er Sidewinder'en? Jeg hadde de samme problemene med min G5. Jeg har også G15 tastatur, det jeg måtte gjøre var avinstalere alle programmene som fulgte med så innstalerte jeg bare musen først med alle innstillingene på standar. så reestartet jeg maskinen og innstalerte tastaturet,reestartet og alt fungerte perfekkt. Mulig det hjelper men jeg opplever akkurat de samme problemene i Linux som i Windows med denne G5'en. Nesten så jeg lurer på om det er noe gærnt med PC-en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå