Joachim_F Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det Command & Conquer-baserte skytespillet Tiberium har nå blitt offisielt kunngjort. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hmm, renegade anyone? sorry, bare måtte. er det noen som faktisk husker det spillet? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ja. Var egentlig ganske kult, men hadde ALTFOR mange bugs ol. N[ skal det legges til at jeg nok er av den eldste generasjonen her p[ spill/forumet... Endret 18. desember 2007 av hardkjerne Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det føles rart å si det.. Men jeg har faktisk trua på at EA skal utvikle et bra spill denne gangen. De påstår jo at de allerede har jobba med det i 2 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg håper det blir bra, men vi får se da. ser vel mer fram til exp til C&C3 da men... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette kan bli spennende, garantert noe jeg skal teste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg likte faktisk renegade. Koste meg gjennom hele spillet og opplevde veldig få bugs. (var kanskje heldig). Spillet var topp på LAN og nett også. Så frem til en oppfølger også. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 leste for en stund siden at spillet kansje skulle bruke cryengine2,håper det stemmer.det vil være første gang at spill med cryengine2 kommer til ps3 og xbox360. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 leste for en stund siden at spillet kansje skulle bruke cryengine2,håper det stemmer.det vil være første gang at spill med cryengine2 kommer til ps3 og xbox360. Tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Som Command & Conquer-veteraner kanskje vet, er tiberium et utenomjordiske krystallstoff som fungerer som en ekstremt god energikilde. Man trenger ikke akkurat å være veteran for å kunne det -- det nyeste spillet i RTS-serien het jo Tiberium Wars. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Renegade var meget gøyalt for min del.. Kravene var vel litt lavere den gang... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kompis av meg spiller Renegade den dag i dag han. Han suger da men men.. OT; Dette kan jo kansje bli litt kult. Sia det kommer til konsoll:] Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Renegade var artig det, men ble en smule skuffet ettersom jeg levde i håpet om at det skulle ha noen likhetstrekk med battlezone. Hvor man kunne sette ut bygninger,sette seg i turrets og tanks osv. Dette ser spennende ut ,men jeg har en tendens til å bli ivrig med kompostkværna når jeg ser ting med EA logo. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dette ser spennende ut ,men jeg har en tendens til å bli ivrig med kompostkværna når jeg ser ting med EA logo. Måtte le litt ;] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg