Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har et problem

Gjest Guest_bare meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_bare meg_*

nå har vi vert i sammen i 4 mnd snart, og har jo forsovet hatt det kjempe fint. men så har eg havnet oppi den situasjonen att eg rett og slett nesten har mistet følelsene mine for hun.. irriterer meg kjempe masse, for hun er jo kjempe grei og alt det der liksom.

eneste er att vi er to helt forskjeligge personer liksom. hun er en rolig og sjenert jente, som egentlig liker og ta det helt med ro. for og si det sånn, så liker eg godt og ha ett liv utenom forholde, og det klarer eg jo fint og, men det føles liksom bare ikke riktig på en måte.

hun snakker hele tiden om når vi skal ha barn og sånn, og når vi snakker i telefonen så snakker vi liksom driiit lenge hver gang. hvis ikke blir hun liksom lei seg. hun har hatt en litt tøff barndom så vidt eg har forstått, så hun griner mye.

vet liksom ikke hva eg skal gjøre. er kjempe glad i hun. men ser ikke noe fremtid i dette lengre. vi er alt for forskjeligge liksom. ikke att det skal ha noe og si om man elsker hverandre.

hun forteller meg stadig att hun ikke hadde klart seg uten meg osv. vet hun er utroli gla i meg osv....

noen som kan komme med noen forslag??? beklager alt rotet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest baer meg

vet egentlig ikke.. ville bare få det ut liksom. men vill liksom ikke slå opp liksom, men vill ikke ha ett forhold heller dette. men vill ikke såre henne... arg.. er ikke lett dette..

Lenke til kommentar
Er jo værre for henne om du sier ifra om kanskje 1 år og hun får vite at du var sammen med henne bare for å være "snill"

Kjenner en jente som fikk høre den, ja. Han hadde egentlig vært sammen med henne det siste halvåret fordi det var praktisk (de delte leilighet), og fordi han fikk seg noe... Men nå er vel sånt noe de fleste lar vær å si når de slår opp? Har man ikke følelser og skal ut av et forhold, får man ha baller til å si ifra.

Men det er jo mulig å jobbe med et forhold også. Vet du hvorfor følelsene har forsvunnet? Er det noe spesielt hun sier/gjør som har gått deg på nervene en stund, og ført til at du har blitt litt lei av henne kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bare meg_*

er jo sant att det går an og jobbe med forholdet, men tror ikke dette kommer til og vare sånn evigt.. det har eg følt en stund nå..

grunnen til att det er slik, er vell att vi er alt for forskjeligge, og hun er sånn super avhengig av meg... sånn att hun er nødd til og vere med meg hele tia... sier ikke att dette er negativt, men det kan bli litt mye. hun griner veldig ofte.. og derfor er eg litt redd for og gjøre det slutt.. kanskje det blir for mye for henne rett og slett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...