MaSo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det mulig å legge inn nye låter på dette spillet? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det mulig å legge inn nye låter på dette spillet? Tror skal være mulig å laste ned låter online med Xbox og PS3, antaglig fra vanlig nett med PC. Står hvertfall download i shop'n på spillet. Ikke prøvd enda. Men er uansett et kongespill!! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Er det mulig å legge inn nye låter på dette spillet? Tror skal være mulig å laste ned låter online med Xbox og PS3, antaglig fra vanlig nett med PC. Står hvertfall download i shop'n på spillet. Ikke prøvd enda. Men er uansett et kongespill!! Ah stilig Gikk jo ant på tidligere versjoner til xbox og PS ja, så ville vært rart om det ikke funket på pc Gleder meg til jeg får mitt i posten , testet Frets on Fire, syns det var for buggy til å gidd å spille det. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Frets on fire er vel litt dårligere utvikle siden de ikke er så stort selskap som har laget det:P Men kommer nok ikke til å angre på kjøp av Guitar Hero 3 om du spiller med Gitar! Xplorer gitaren med usb til både xbox og pc er sinnsykt digg! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Tror jeg får en Les Paul lookalike gitar med mitt sett, men gitarene har nok neppe noe å si, det er vel antakelig bare utsende Hmm ser ikke ut til at det er kommet noe downloads for dette ennå? Vel har iallfall 76låter å kose meg med Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror jeg får en Les Paul lookalike gitar med mitt sett, men gitarene har nok neppe noe å si, det er vel antakelig bare utsende Hmm ser ikke ut til at det er kommet noe downloads for dette ennå? Vel har iallfall 76låter å kose meg med Det spørs om de gidder, husk at pc-spillere ikke er vant til å betale for nedlastbart innhold Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 PC-versjonen kommer såvidt jeg vet med den samme gitaren som fulgte med til Guitar Hero 2 på Xbox 360. Til og med Xbox-knapp på den. Men den fungerer jo fint den. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tror jeg får en Les Paul lookalike gitar med mitt sett, men gitarene har nok neppe noe å si, det er vel antakelig bare utsende Hmm ser ikke ut til at det er kommet noe downloads for dette ennå? Vel har iallfall 76låter å kose meg med Det spørs om de gidder, husk at pc-spillere ikke er vant til å betale for nedlastbart innhold hehehe sant det kommer vel noe mods til dette spillet også vil jeg tro PC-versjonen kommer såvidt jeg vet med den samme gitaren som fulgte med til Guitar Hero 2 på Xbox 360. Til og med Xbox-knapp på den. Men den fungerer jo fint den. Ahh, akkurat da blir det nok X-plorer gitaren. Men det høres ut som den billigste løsningen de kunne kommet over da Endret 18. desember 2007 av MaSo Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 I GH3 på pc har du valget om å laste ned fra internett.. men står bare "Download coming soon".. Noen som vet noe om når det kommer? Lenke til kommentar
Daffte Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 finnes mulighet å få flere låter fra tidligere versjoner inn på pc versjonen,å at man kan spille de som gh 80's å lignende. med alle låtene derifra. har testet det litt,å fungerer fint uten større problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå