jokerface Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 I følge vår leverandør skal de få inn N95 8GB i dag, vi er 5 her på jobben som har bestilt og venter i spenning. Noen andre som har fått bekreftet levering, eller bedre: Har mottatt mobilen (altså fra Norsk leverandør)? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 I følge vår leverandør skal de få inn N95 8GB i dag, vi er 5 her på jobben som har bestilt og venter i spenning. Noen andre som har fått bekreftet levering, eller bedre: Har mottatt mobilen (altså fra Norsk leverandør)? Du vil finne den i Elkjøps butikker torsdag eller fredag tenker jeg. (den kom inn til hovedlageret vårt i går ettermiddag) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk min i går - kom fra Dangaard tidlig på dagen. Man må bare elske budbil. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 JEg fikk min nettopp, bestillte hos Mobilfabrikken.no Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Vi fikk inn 4 stykker rett etter jeg skrev innlegget... Trykker og herjer for fullt her.... Kuuuult....! Lenke til kommentar
3121 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvordan er førsteinntrykket? Slideren tight? Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ser ut som jeg får noen til min butikk i morra. Det er godt med mobilen på lager, så denne slipper man å vente lenge på etter enkelte får den slik som det var med v.1. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Min kom til mpx i går, og ble sendt i går, den skal være her i dag innen kl 16 !!!! Ble sendt med bedrift express over natten.. de skal i følge lager ha 100+ inne.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser ut som jeg får noen til min butikk i morra.Det er godt med mobilen på lager, så denne slipper man å vente lenge på etter enkelte får den slik som det var med v.1. Har ikke set noe på lagertall enda, men det var litt overraskende. Alle tidligere antagelser om N95 8GB, i hvert fall i Norge, tydet på at den skulle komme i svært begrenset opplag før jul og nyttår. Men selvfølgelig bare bra om det er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå