Gå til innhold

Par spørsmål om inspiron8200

fortytwo

Anbefalte innlegg

Har kikket litt på disse dell maskinene, men det er et par ting som undrer meg litt.

1) Hvordan er det å kjøre fullskjerm-applikasjoner i f.eks 1280x1024 på disse UXGA skjermene deres? Eller å sette desktopen til denne oppløsningen eller mindre?

2) Vil det lønne seg å kjøpe med minst mulig ram for så å kjøpe 3.parts ram fra komplett eller lignende?

3) Og til slutt.. Er disse maskinene i grei konfig, si 2,4 512 40Gb R9000 greie å jobbe i 3dstudio med?

Vurderer å anskaffe en slik 8200 til skole(ikke forelesning), samt noe kveldsarbeide..

På forhånd takk

mvh

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann!

1. i spill og sånn går det greit å justere ned oppløsningen...men i windows synes jeg det blir litt for uklart...men, jeg har ikke hørt om noen som ikke har klart å vende seg til høy oppløsning enda...de fleste som sier at det er for lite, er folk som ikke har det selv...jeg synes ihvertfall at 1600*1200 er meget behagelig...

2. det tror jeg nok vil lønne seg...hvis ikke du er heldig med et "anbefalt system"...

3. jeg tror nok at denne maskinen vil holde i massevis til 3dstudio...

forøvrig synes jeg at dette er den maskinen som gir deg mest for pengene, hvis du ønsker å spille en del på laptopen...

men...som alltid...jeg kan ikke anbefale dell grunnet forferdelig kundebehandling...

vh

krister

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...