fortytwo Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Har kikket litt på disse dell maskinene, men det er et par ting som undrer meg litt. 1) Hvordan er det å kjøre fullskjerm-applikasjoner i f.eks 1280x1024 på disse UXGA skjermene deres? Eller å sette desktopen til denne oppløsningen eller mindre? 2) Vil det lønne seg å kjøpe med minst mulig ram for så å kjøpe 3.parts ram fra komplett eller lignende? 3) Og til slutt.. Er disse maskinene i grei konfig, si 2,4 512 40Gb R9000 greie å jobbe i 3dstudio med? Vurderer å anskaffe en slik 8200 til skole(ikke forelesning), samt noe kveldsarbeide.. På forhånd takk mvh Øystein Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 heisann! 1. i spill og sånn går det greit å justere ned oppløsningen...men i windows synes jeg det blir litt for uklart...men, jeg har ikke hørt om noen som ikke har klart å vende seg til høy oppløsning enda...de fleste som sier at det er for lite, er folk som ikke har det selv...jeg synes ihvertfall at 1600*1200 er meget behagelig... 2. det tror jeg nok vil lønne seg...hvis ikke du er heldig med et "anbefalt system"... 3. jeg tror nok at denne maskinen vil holde i massevis til 3dstudio... forøvrig synes jeg at dette er den maskinen som gir deg mest for pengene, hvis du ønsker å spille en del på laptopen... men...som alltid...jeg kan ikke anbefale dell grunnet forferdelig kundebehandling... vh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå