UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vi har jo alle sett de godt kjente Ps3 VS Xbox 360 comparison videoene. Og nesten hver gang har spillene på Ps3 sett noe utvasket ut i fargene. En Ps3 eier har muligens funnet ut hva de gjør feil. http://video.google.com/videoplay?docid=-1...h&plindex=4 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vi har jo alle sett de godt kjente Ps3 VS Xbox 360 comparison videoene. Og nesten hver gang har spillene på Ps3 sett noe utvasket ut i fargene. En Ps3 eier har muligens funnet ut hva de gjør feil. http://video.google.com/videoplay?docid=-1...h&plindex=4 Wow.. Det var temmelig stor forskjell gitt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så også denne videoen for en stund siden. Det er mange 360/ps3 comparison videoer som burde fikses nå. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Såpass ja! Syns det var litt vel stor forskjell på AC på den der Gametrailer sammenligningen. Tror jeg allerede har byttet på det der som gjør at grafikken blir bedre. Uansett så kjøpte jeg 360-utgaven av AC, pga. frameraten, men det er bra at PS3 ikke er så "dårlig" på multiplattform allikevel! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hahaha. Jeg bare visste det var noe muffins med de sammenligningene til Gametrailers. Garantert det samme med NFS-sammenligningen de gjorde. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Kan nokon fortelje meg kvifor desse vala burde væra 'off by default' ? Men det er såfall godt me har fått bekrefta at alle hatar PS3, alle er BIASED, og at PS3 er best ingen protest. Endret 18. desember 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan nokon fortelje meg kvifor desse vala burde væra 'off by default' ? Enig derja. Veldig rart. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Du har endelig forstått det Gaz!! Takk takk!! Eller mener du ikke at slike tester bør gjøres mest mulig rettferdig? Om de valgene skal være på eller av er vel opp til kilden som skal motta signalet. En SD tv støtter vel ikke slikt? Men dagens HDTV'er gjør det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ein SDTV har vel ikkje HDMI, har den vel Urge? Sidan desse vala gjeld HDMI, så går ein vel ut ifrå at apparatet er eit HDTV, eller noko liknande. Så eg spør igjen. Kvifor fant sony ut at desse vala skulle væra av? Forskjellen er markant, skrudde på dette sjølv på min, og merka forskjell med ein gong. Men eg undrast stadig kvifor desse skal væra av. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Fordi superwhite og Full range RGD ikke støttes av alle hd tv'er med HDMI? Nei ikke vet jeg Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Må virkelig si jeg er skuffet over Gametrailers.com nå, en såpass stor side som mange stoler på, burde klare å konfigurere Ps3'n sin til å vise det beste bildet. Det står også helt sikkert nevnt noe om dette i instruksjonsboka, samt at jeg synes slike ting er det første man burde sjekke ut når man kjøper en ny konsoll, dvd spiller eller hva det måtte være. Ihvertfal jeg sjekker alltid ut options og settings før jeg starter et spill osv. Det er noe jeg anbefaler alle å gjøre. Grunnen til at disse står av som standard er sikkert fordi enkelte tv'er ikke støtter disse funksjonene. Endret 18. desember 2007 av marius90 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nei, ikkje eg heller, hehe. Uansett snodig at noko som er sopassa forbetrande er skrudd av by default. Når du stiller oppløysning m.m på PS3, så testar den jo instillingane dine - kvifor ikkje testa om den støttar desse to eigenskapane i same slengen? Eg undrast. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hvem vet. Hvordan er dette på HDMI xbox 360'er? Har den disse innstillingene eller er de default ? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det veit eg faktisk ikkje. Men kjekt om nokon som har HDMI på 360en sin kan svara. Eg har forøvrig aldri høyrd om desse instilligane før, eller sett dei på noko anna device. Men når eg smakar på ord som f.eks "Superwhite" så mimrast eg gamle stereoanlegget mitt, som eg hadde når eg var 10 år - som hadde feite klistremerker som skreik ut ting som; "Superfett megamaxx ultrabass", og "Sweettone©®™ multimax-equalizer" -- hehe. Så eg stiller meg heller skeptisk til dette her, av natur. Men dog, eg ser jo forandringa med mine eigne auge. Og eg har vanskeleg for å tru at sony lagar maskina, med software som gir eit dårlegare bilete enn det som er "mogleg" -- for å kunna pusha ut slike "funksjonar". Men ein veit alder idag. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Superwhite vet jeg er en funksjon som støttes av en del hd tv'er. Full range RGB er også noe som er kommet med HD tv'er, slik jeg har forstått det. Det går nok på gamle begrensninger som nå er mulig å få til på nye hdtv'er. Mye er vel grunnet overgangen til HDMI som gir større muligheter. Derfor er dette ett valg, og ikke default. Ikke noe juks dette, slik Supadupa surrund sond from 1 speaker! Eller 3d wow effect osv osv. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så jeg burde bytte over til full på RGB Full Range og på på super-hvit? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer ann på tv'en din og hvordan den takler det Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tja, får se litt da... Teste om det blir noen forskjell. Har jo HDTV med HDMI kabel så. edit; Merker et mye mørkere bilde selv om det ser mye bedre ut. Tittet på noen gameplay videoer nettopp av Assassins Creed og Gran Turismo 5 Prologue. Syns bilde virket mer "naturlig" nå. Endret 18. desember 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tv-en min har støtte for superwhite ihvertfall. Den lages av *trommelommelom* Sony. Mulig det er noe Sony har klekket ut en stormfull natt, ich habe keine anung. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Jupp jupp.. Hmm synd at ikke Gametrailers.com folkene hadde IQ nok til å sjekke ut slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå