Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Finnes det noen liste over hvordan unlocks man får ved de forskjellige rankene? Type spill er jo greit, det står jo der i parantes, men våpen, perks osv? Noen som har en liste? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Står det ikke på perks og våpen hvilken rank du får dem i? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Her står det litt info: Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Google er din venn! Her står det litt mer: Perk 1: Bomb Squad Ability to seek out enemy explosives (2x) RPG-7 You will have an RPG-7 in the game. (3x) Special Grenades You will be able to use special grenades in the game such as flash grenades. (2x) C4 When enabled, you will have two C4's per spawn. (2x) Claymore Trip activated exposive mines (Unlocked at Rank 23) Frag x 3 3 Frag Grenades (Unlocked at Rank 41) Bandolier Adds more ammo to your clip (Unlocked at Rank 32) Perk 2: Juggernaut Gives you extra health. Sleight of Hand You can reload your gun faster. (Unlocked at Rank 20) Stopping Power Bullets do more damage. UV Radar Jammer Jams Enemy Radar (Unlocked at Rank 11) Sonic Boom Higher explosive damage Double Tap Increased Rate of Fire. (Unlocked at Rank 29) Overkill Carry two primary weapons, no pistol (Unlocked at Rank 38 Perk 3: Extreme Conditioning Allows you to sprint longer. Steady Aim Increase hip-fire accuracy Last Stand Pull out a pistol after you are downed to shoot your killer before you bleed out. (Unlocked at Rank 8 ) Deep Impact Increases penetration and damage of all weapons through walls or cover. Dead Silence You make less noise as you move. (Unlocked at Rank 44) Iron Lung Increases the time you can hold your breathe while zooming in with a sniper. (Unlocked at Rank 26) Eavesdrop Allows you to listen in on enemy conversation within 30 meters (approximately 90 feet). (Unlocked at Rank 35) Martyrdom Drop a grenade just before you die to kill any nearby enemies. (Unlocked at Rank 17) The Weapons: Pistols: M9: Good mag size, very common basic pistol Usp .45: i guess it does a bit more damage with less ammo.. M1911 .45: good ammo cap, good damage (lvl 16) Desert Eagle: Good ammo, high damage(lvl 43) BEST PISTOL!!!! Gold Desert Eagle: good ammo, high damage, very sexy , ITS GOLD PLATED!!! (lvl 55) Sub-Machine Guns: Mp-5: good damage, good rate of fire, good accuracy, overall an excellent SMG. only problem is that the sights seem to drift around in sustained fired. Skorpion: high ROF, lower damage, short range....looks cool though (low damage makes it a poor SMG, good accuracy though) Mini-Uzi: very high rate of fire, medium damage, kind of poor accuracy at longer ranges...(lvl 28) AK-74u: high rate of fire, excellent damage, good range, good accuracy (my favorite SMG) P90: VERY high rate of fire, good damage, good accuracy at short-somewhat medium ranges (not the best at long range) NASTY CQC weapon..(lvl 40) Assault Rifles: M16A4: 3 round burst, excellent accuracy, high damage, med rate of fire. (good chance of killing in 1 burst with stopping power) AK-47: fully automatic, good accuracy, high damage, high rate of fire (high recoil makes it hard to hit at longer ranges) M4: fully automatic, high accuracy, good damage, high rate of fire (lvl10) G3: Semi-automatic, excellent accuracy, good damage(lvl25) G36c: Fully automatic, excellent accuracy at med-med long ranges, high damage, medium rate of fire(lvl 37) M14: semi automatic, excellent accuracy, high damage, high recoil...stick with g3 if you dont like recoil(46) M44: fully automatic, medium accuracy, medium-high damage, short-med range, IRON SIGHTS ONLY!!!!! (lvl 52) Light Machine Guns: M249 SAW: very high rate of fire, good accuracy, good damage, good range RPD: high rate of fire, good accuracy, increased damage (over SAW), good range M60E: high rate of fire, great accuracy, high damage, good range(lvl19) Shotguns: W1200: Pump, short range, high damage, slow rate of fire (due to pump action) M1014: semi automatic, short range, high damage, high rate of fire, 4 round magazine (lvl31) Sniper Rifles: (all high accuracy) M40A3: Bolt Action, low recoil, med-high damage, slow rate of fire M21: Semi-Automatic, very low recoil, medium damage, high rate of fire(lvl7) Dragunov: Semi automatic, medium recoil, high damage, high rate of fire (22) R700: bolt action, medium recoil, high damage, low rate of fire(lvl34) Barett .50 cal: semi automatic, high recoil, EXTREMELY HIGH DAMAGE, high rate of fire. (INSTANT OWNAGE) (lvl 49) http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=26082325 http://boardsus.playstation.com/playstatio...ding&page=1 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takk skal dere ha! Skal se hva jeg har å se frem til nå. Nådda rank 10 idag.. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Den "Martyrdom" virka genial da! Håper det spillet finner veien under juletreet. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har mistet tallet på hvor mange ganger jeg har dødd pga jeg har drept en og fienden slipper en granat.. Hver gang jeg prøver febrilsk å komme meg unna er det noe i veien. PLAGSOMT! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg kjører juggernaut, deep penetration og RPG x2 .. det eneste jeg kan tenke meg at jeg vil bytte ut er deep penetration. Men vet ikke med hva.. sikkert martyrdom! LAst stand er lite effektivt, da folk som regel husker på det når de skyter deg Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Samme her, spilte CoD4 for første gang igår, skjønte ikke hvorfor i svarte f... jeg alltid ble drept av en granat etter at jeg knerta noen, antok at det var noe sånt som en perk ja:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå