ThomasBergen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lurer på å kjøpe dette kabinettet, men er litt usikker med tanker på kabelrot og støy. Kan eg trekke 24pin og 6 pin kabel til HK på baksiden av kabinettet? Er kjølingen god nok til X38 / E6850 / 2 stk HD3870 og diverse disker og anna? Kan spør med det samme og, passer Mist 600w til dette oppsettet? Lenke til kommentar
fujjii Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Lurer på å kjøpe dette kabinettet, men er litt usikker med tanker på kabelrot og støy.Kan eg trekke 24pin og 6 pin kabel til HK på baksiden av kabinettet? Er kjølingen god nok til X38 / E6850 / 2 stk HD3870 og diverse disker og anna? Kan spør med det samme og, passer Mist 600w til dette oppsettet? Kjøpte meg dette kabinettet for 2 uker siden, var skeptisk selv til om det var stor nok plass. Det er ikke verdens beste plass til å legge kablene, men bruker du litt tid, så blir det fint, følger med noen kabelstrips i bunnen av kabinettet også. Men å trekke 24 pins og 6 pins kabelene på baksiden av kabinettet tror jeg ikke du får til. Med mine 24pins og 6 pins kabler gikk det helt greit, men kjøpte ett skjøtestykke til 4pins kabelen for å skjule denne best mulig, måtte strekke rett over hovedkorte om ikke. Bruker da forresten en MIST 500W Men, kjølingen er helt syyyk, litt bråk når viftene står på high, men kjøler veldig bra på low/medium også. Hadde ett Chieftec bigtower før, og dette antec nine hundred mener jeg er tuusen ganger bedre, angrer ikke på at jeg kjøpte det. Harddiskene mine ligger på 19 grader, skjermkortet på 42, cpu på 30. Skal prøve å få lastet opp bilder MSI K9 SLI PLATINUM Amd x2 4600+ Nvidia 8800 gts 320 MIST 500w Crucial 8500 2gb edit; Endret 22. desember 2007 av fujjii Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 kjøpte dette selv for 1 uke siden, og jeg kjører 2x 8800 GTS i sli, stor CPU kjøler(thermalright 120 exstreme) 3 hardisker osv. så plassen er trang, men det går^^.. Kjølingen er konge, cpu/kabinettet ligger på mellom 25-35 grader i load med crysis på high på alt. sier vel alt egentlig:) du får et VELDIG bra kabinett for 900kr, det gir deg mer en du betaler for! se her, en link fra noen som har tweek'a litt, og klart og legge kablene veldig pent på baksiden av sidedøra, men det krever en del jobbing og noe kutting om jeg ikke tar feil. Link : http://www.xtremesystems.org/forums/showth...395&page=16 Lenke til kommentar
ThomasBergen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Takk for tilbakemeldingen. Bilden var veldig til hjelp Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei jeg har også antec nine hundred å jeg har blitt kjempe glad i det kabinettet. men jeg vil egentlig annbefale å snu den bakre vifta å sette cpu kjølern så den blåser rett opp. har ennå ikke hatt behov for å kjøre opp viftene. står på minimum selv ved flere timers spilling. Endret 3. januar 2008 av Truck_Driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå