Stitch- Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har et hovedkort av typen Asus A7A-266, som støtter både SDRam og DDRram. Hva slags ram skal jeg kjøpe? Og alt det PC2100 og "for PC266mhz, hva i f er det? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det var litt av et HK! både ddr og sd ram på!!!??? http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A7A266&langs=01 Hvor mye ram har du fra før av da? Hvordan ram du trenger, og hvordan kommer litt ann på hva du skal bruke maskinen til og hva mere maskinen består av(CPU, skjermkort, hdd osv) Nå har ikke du så mye valg viss du skal ha DDR, for ditt HK støtter bare PC1600 og PC2100, PC1600 får du ikke kjøpt lenger, så da må det nesten bli PC2100 266mhz er klokkehastigheten på ram'n. Lenke til kommentar
dj-fuckup Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Husk også på at du ikke kan kjøre SDRAM og DDRRAM samtidig.... Lenke til kommentar
Stitch- Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jo, kan faktisk bruke begge samtitg, det blir bare mer ustabilt. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hmm, er ganske sikker på at du ikke kan kjøre begge deler jeg.. Uansett er det ikke noe å anbefale. Har du ddr ram, kaster du ikke på no gammalt sd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå