GA Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har lagt inn Vista SP1 på et par maskiner nå, og den teksten som dukker opp nederst i hjørnet er rimelig irriterende. Har googlet og funnet løsningen på det. Om man har engelsk kan man laste ned en fil som fikser det her. Men når man har f.eks. norsk fungerer ikke det. Har prøv denne guiden, men uansett hvor nøye jeg følger den så får jeg ikke lov til å endre den fila man skal. Har noen fått til dette, og evt tatt vare på fila? Eller er det noen som klarer å få det til på sin maskin? Hadde vært flott å få bort den teksten... Edit: Og bare så det er sagt, så er det uaktuelt å fjerne SP1 igjen da Vista er såpass mye raskere og bedre med det inne. Endret 18. desember 2007 av GA Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Er det ingen som har fått til dette altså? :-( Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet ditt. Men finnes Vista SP1 RC1 på norsk? Tenkte nemlig å laste den ned før i dag, men på Microsofts nettsider fantes den bare på engelsk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Norsk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå