Manx Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke at jeg har noe imot Will, men blockbuster er da ikke det samme som bra. Men det innebærer gjerne en underholdene film og stort sett så er det det folk vi ha når de skal på kino. Det gjelder i hvertfall meg, selv om jeg omtrendt har sluttet å gå på kino Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Ny trailer http://www.sonypictures.jp/movies/hancock/ Ok.. må egentlig si at den ser temlig bra ut her.. MEN!!! de måtte skyte noen scene på nytt så sent som forgje uke.. og de har ikke flyttet premiere datoen.. VELDIG dårlig tegn .. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 De spiller inn nye scener fordi de nok en gang fikk "R"-rating. Det er endel scener (som ikke er voldelig) som gjør at den ikke får PG13. Så er nok derfor de spiller inn noe på nytt. Jeg gleder meg nå uansett. Ser ut som god popcornfilm Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er nok drikkingen og språket som folk ikke likte. Typisk USA. Blod og vold er greit, men banning..oi oi...fy. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Småskuffet over filmen. Will Smith er helt grei i hovedrollen, og den første halvtimen er bra popcorn underholdning, men så kommer en tåpelig plot-twist og med ett begynner filmen å ta seg selv seriøst. Konseptet hadde mye større underholdningspotensiale enn dette her. Endret 11. juli 2008 av Seonaith Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Filmen er allerede nede på 6.9 på IMDB. Ikke bra, tror jeg står over denne på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå