Gå til innhold

Hancock.. teaser trailer

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WILL SMITH!???

Nei takk. Smith er den mest ødleggende skuespilleren som fins. ALT han rører blir møkk. Og det verste er at de filmene han lager har utrolig potensiale å være SVÆRT gode.... Men hans ego og "yo yo Im a gangsta yo" humor er ødeleggende.

Særlig etter jeg hørte at han KREVER å ha sånne kommentarer i filmene han spiller i. Dersom den ikke har det, forlanger han omskriving!

Ugg....."puke" sier jeg bare....

Lenke til kommentar
Men hans ego og "yo yo Im a gangsta yo" humor er ødeleggende.

jøss... det er sikkert første gang jeg har hørt noe slik om Will..

seriøst.. regner nesten med at den posten din var ren ironi eller så har du nettop mistet all form for respekt

for jeg kan seriøst ikke huske jeg har sett han i en eneste rollen som var noe i likheten av det du beskriver (Utenom TVserien faktisk) husk dette er en mann som prøver å komme seg vek fra stereotyper som dette er derforn han tar roller i filmer som "The Legend of Bagger Vance", "Ali", "The Pursuit of Happyness" osv..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

ironi? Nei.

Se på filmene hans da. ALLE filmene har slike "kommentar humor" i den, unntatt 3. Se på imdb.com på hans film liste selv om du ikke tror meg. "The Pursuit of Happyness", "Ali" og "The Legend of Bagger Vance" er de enaste som er unntak.

At han forsøker å komme seg vekk fra det er nok tvilsomt. Særlig når du ser at han kom med Men In Black 2, BadBoys 2, Shark Tale og Hitch hvor han bare spiller slikt etter "Bagger Vance"...

Dårlig skuespiller er han også.

PS

Hvorfor må jeg miste respekt pga min meining er anderledes enn din? Snakk om trangsynt.

Lenke til kommentar

kan du gi meg EN ENESTE eksempel av filmer hvor han i det heletatt sier ordet Yo?

og du sier at de 3 er det eneste unntakene.. hva med

Six Degrees of Separation? var han en typisk getto rolle der?

http://www.youtube.com/watch?v=DFdZO_zh3uQ

Hva med action filmen "Enemy of the State" hvor mye Yoyo gangster shitt er det der?

og seriøst hvor mye er det egentlig i Bad Boys? eller Men in Black? eller Wild Wild West eller I, Robot

tror du helt forvirrer roller og personer her..

faktumet er at du tar hans typiske morro roller og vrir de inn med rasistiske utsagn som burde få deg bannlyst fra forumet..

Lenke til kommentar

Å herregud.....må du roe deg ned litt. Jeg har ikke kommet med noe rastistisk i det heletatt. Og jeg er LANGT IFRA rasist.

Hadde du sett hudfargen på dama så hadde du holdtkjeft....Så nå må du trappe deg ned litt med den forhånds beddømmingen din og ikke gå til PERSONLIG ANGREP mot meg som person her....det er jo ikke det dette handler om.

Så nå er det du som tydeligvis "forvirret".

"Yo yo gangster" var jo en måte å referere til hans humor stil, med andre ord "sleng/ghetto snakk".... Har ikke sakt at han har sakt det spesefikk i en film.

Dessuten ordet "Yo" bruker han i alle filmene der han spiller den stereotypiske "svarte mannen" som kan bare snakke sleng/ghetto. Selv i Wild Wild West....

Men seriøst jeg blir ufattelig provosert av folk som deg som skal ty til å angrepe folk personlig bare fordi dem har andre meininger enn deg. Du sporer av hva saken handler om og heller tyr til mobbing i et desperat forsøk på å henge folk ut siden du ikke klarer å arumentere sikkelig.

Er det noen som burde blitt "bannlyst" her så er det deg. Jeg tolererer ikke å bli kalt noe så lavt som rasist. Og blir personlig fornærmet og forbanna på gunn av det!

Men nå har jeg fått total avsmak av deg og denne saken, så mer om dette har jeg ikke å si. Men skulle ønsket det var et "ignore" knapp her til forumet, for slike folk som deg er bare en plage. Du tar ting for personlig og ender opp å angrep folk.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Å herregud.....må du roe deg ned litt. Jeg har ikke kommet med noe rastistisk i det heletatt. Og jeg er LANGT IFRA rasist.

Hadde du sett hudfargen på dama så hadde du holdtkjeft....Så nå må du trappe deg ned litt med den forhånds beddømmingen din og ikke gå til PERSONLIG ANGREP mot meg som person her....det er jo ikke det dette handler om.

Så nå er det du som tydeligvis "forvirret".

"Yo yo gangster" var jo en måte å referere til hans humor stil, med andre ord "sleng/ghetto snakk".... Har ikke sakt at han har sakt det spesefikk i en film.

Dessuten ordet "Yo" bruker han i alle filmene der han spiller den stereotypiske "svarte mannen" som kan bare snakke sleng/ghetto. Selv i Wild Wild West....

Men seriøst jeg blir ufattelig provosert av folk som deg som skal ty til å angrepe folk personlig bare fordi dem har andre meininger enn deg. Du sporer av hva saken handler om og heller tyr til mobbing i et desperat forsøk på å henge folk ut siden du ikke klarer å arumentere sikkelig.

Er det noen som burde blitt "bannlyst" her så er det deg. Jeg tolererer ikke å bli kalt noe så lavt som rasist. Og blir personlig fornærmet og forbanna på gunn av det!

Men nå har jeg fått total avsmak av deg og denne saken, så mer om dette har jeg ikke å si. Men skulle ønsket det var et "ignore" knapp her til forumet, for slike folk som deg er bare en plage. Du tar ting for personlig og ender opp å angrep folk.

er det noen som må roe seg ned er det nok deg ..

er du som kommer em grunnløse anklager mot han.. han ber om å få spille slike roller?

er det derfor de filmene han selv er produsent på ikke har slike roller?

og hvor du har fått det i fra at han krever omskriveing vet ikke jeg.. men dette er een man som ofte sier at han ønsker seg mer seriøse roller..

Faktumat at du basere en hel person bassert på noen få roller og derreter overdriver grovt små aspekt ved de rollene og legge til stereotypiske begrep gjør deg til en rasist..

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk alle skal roe seg ned, og fortsette i en saklig form. Hvis ikke sender jeg Dotten innom, og han vil aller helst ha en velfortjent (knis) juleferie nå tror jeg.

Be warned!

Testosterondiskusjonen i denne tråden er jo bare ødeleggende. Ro nå dere ned og ta dere en pils sammen. Hvem vet, dere kan ende opp som venner for livet (aldri undervurder makten til kong alkohol). Mer tullete persondiskusjon blir slettet og det hadde vært å foretrekke om folk i denne tråden tar og redigerer sine innlegg og bare fjerner all persondiskusjonen, den er av null interesse for forumets brukere og har ingenting med denne filmen å gjøre :)

Ellers, traileren er fjernet fra youtube etter copyright krav. Får håpe den blir publisert på nett snart :)

Lenke til kommentar
Har vært lengesiden jeg har sett "nosync" så forbanna. Han kom oppom til meg igår etter dette for å roe nervene. Og jeg leste nettopp emnen for å se hva det dreier seg om

..........

Nå må jeg stikk og kjøpe han en tastatur. ;)...haha....huffda.

f9cc829ae0b529241778cbc6134fbbcc.jpg

MEN ang "Will Smith", så kan jeg legge ut masse jeg og. Men orker ikke. Mulig dama til nosync til bruke hans konto og fortelle litt selv om hennes meininger på sånne stereotyper, hun hater hele "gangster/ life of crime stilen som alle synes er så kult og mote for tiden"...

Igjen.. dette er snakk om en skuespiller som aldri (med untak av Six Degrees of Separation) har spilt en skurk eller gangster..

Bare fordi noen av filmene hans inneholder lettere bruk av slang så blir han automatisk typecastet som en "skurk" eller "yo yo Im a gangsta yo"

Det er hva jeg kaller rasistisk.. bare fordi en sort man bruker slang så er han atomatisk en "Gangster" ?

Og hele "life of crime" stilen?

av hans 16 større roller er

1 som kriminell

1 Superhelt (Alkoholiker :p)

1 Millitær

6 som Politi

2 Som idretsmenn

5 som diverse annet (Advokat, Vitenskaps mann, student )

er SÅÅÅ veldig "Life of crime Yo yo Gangster" shitt der.. WOW!! tror jeg må ringe politiet!

mannen som sang den Gangster rap sangen om foreldre som ikke forstår barna er en hard barka kriminel!

Mannen som ba Eminem slutte å banne i sangene er jo GANGSTER!

Lenke til kommentar
WILL SMITH!???

Nei takk. Smith er den mest ødleggende skuespilleren som fins. ALT han rører blir møkk. Og det verste er at de filmene han lager har utrolig potensiale å være SVÆRT gode.... Men hans ego og "yo yo Im a gangsta yo" humor er ødeleggende.

Særlig etter jeg hørte at han KREVER å ha sånne kommentarer i filmene han spiller i. Dersom den ikke har det, forlanger han omskriving!

Spy må man nesten gjøre av å lese dette latterlige innlegget. Bør ihvertfall få premie som 2007's mest idiotiske innlegg :thumbdown: . Will Smith er et av Hollywood's sikreste kort, og flere av filmene hans er skikkelige blockbustere. Teaseren til Hancock ser jævla moro ut, og denne filmen blir helt klart en høydare i 2008 :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
WILL SMITH!???

Spy må man nesten gjøre av å lese dette latterlige innlegget. Bør ihvertfall få premie som 2007's mest idiotiske innlegg :thumbdown: . Will Smith er et av Hollywood's sikreste kort, og flere av filmene hans er skikkelige blockbustere. Teaseren til Hancock ser jævla moro ut, og denne filmen blir helt klart en høydare i 2008 :thumbup:

Ikke at jeg har noe imot Will, men blockbuster er da ikke det samme som bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...