XDamage Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor sitter du her og leser dette? Last ned pronto! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Sick, sjekk dn nye Visual Playern på PS3, niiice! Også kan theme bakgrunnen sees på sidene av internet browseren på HDTV. EDIT: Holy shit! Forbered dere til å fylle HDD'en med alt mulig rart, dn kjører filmer nå bl.a. fra Stage6, dvdripper merket med xvid og ac3 lyd, wmv hd filmer fra ign.com...niiice! *eksperimenterer videre* Endret 18. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Sick, sjekk dn nye Visual Playern på PS3, niiice! Også kan theme bakgrunnen sees på sidene av internet browseren på HDTV. ja likte den nye visual playern . Ellers spiller divx og xvid meget bra , de jeg har testet . Veldig bra lyd og syns jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Alle tiders sony! Skal slenge denne inn på MP3 spilleren seinere gitt. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal det gå så tregt å laste ned oppdatering? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan de ikke bare oppdatere flashplayeren også? Vil spille videoer på gametrailers. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg er litt skeptisk til bildekvaliteten på divx. Blir litt mørkere og mer kornete enn fra PC. Detaljene i svarte partier blir borte. På samme TV, med samme HDMI kabel. Mulig jeg må justere innstillingen på TVen. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Trenger man egentlig mer enn 1 boks i stua nå? Utrolig bra gjort av Sony dette her! Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 WOOOO fy faen rått as. Er det noen som har prøvd å kjøre HD filmer i xvid? Takler den det? Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan noen forklare meg hva som er nytt? Skjønte ikke helt det med videospilleren. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Digg at den 2.10 har blitt sluppet nå Men hva er VIsual Player? Må nok skru på pspen å, har ikke brukt den siden sommeren Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan noen forklare meg hva som er nytt? Skjønte ikke helt det med videospilleren. det er bakgrunnen du kan bruke når spiller av musikk , nå har det kommet en ny en. Virkelig nydelig i full HD Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke tilgang til Ps3en min:(. menne, fungerer .avi? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Etter oppdateringen virker det etterlengtede Manhunt på PS3 Genialt, har ventet på dette. Guitar Hero virker nå åsså Devil May Cry 3 virker det åsså Skal skjekke flere ps2 spill nå. Endret 18. desember 2007 av master_al Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har en kilde, eller harde facts paa hva av divx som stoettes (codecs)? Og har PS3 faatt stoette for SMB avspilling av filer, eller maa en fortsatt dele filene med TVersity el.? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har testet .mkv? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Liten test på Divx oppdateringen til PS3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Liten test på Divx oppdateringen til PS3 XviD does not work Yes it does! Tilbake meldingene fra brukere på Neogaf forumet sier noe helt annet. Det meste av Divx og XVID fungerer Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Liten test på Divx oppdateringen til PS3 Ser ut som enkelte for feil med enkelte xvid filer.' jeg fant dette: For the record : like some stand alone DIVX/XIVD players, it seems the PS3 XVID Playback doesn't like XVID videos encoded with Packed Bitstream - so essentially you need to use MPEG4 Modifier ( http://www.moitah.net /) to remove the packbitstream (takes a few seconds) and it'll work just fine. (for instance the DB Naruto works fine this way). I think it'd be important to spread the word. Endret 18. desember 2007 av Eirim Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Liten test på Divx oppdateringen til PS3 Herregud for en suppetest: Testen sier at Xvid ikke fungerer. Hos meg funker Xvid som en kule. Jeg har ikke funnet en fil den ikke spiller av ennå av 20+ Xvid filmer. It's not all bad news though, as the PS3 is actually entirely DivX certified—unlike the Xbox 360. This means that the console natively supports the codec, so games can play back DivX files as their in-game cut scene movies. However, this fact doesn't help out the rabid downloader that's expecting it to play back most of his media files—like the Xbox 360 does. If you're looking for a machine to replace that aging Xbox Media Center (XBMC), the 360 is the current winner. 360 må transkode, PS3 må ikke. De har de samme funksjoenen. Derfor er 360 best til dette formålet? Gjeeesp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå