T-Bone- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har installert både USB-driver og Samsung PC Studio version 3.1.2 GG4 (PC Studio Launcher 3.2.0 GG4). Jeg får koblet mobilen til pcen via USB, men når jeg prøver å f.eks administrere filer eller kontakter/meldinger får jeg enten "Et annet PC-suite program utfører en tidskrevende operasjon. Prøv på nytt etter at denne operasjonen er ferdig." eller "Operasjonen er tidsutkoplet! Hvis denne samme beskjeden vises igjen, frakople og tilkoble mobiltelefonen igjen." Jeg har prøvd å koble fra og til telefonen flere ganger, samt å installere både usb-driveren og pc studio på nytt igjen, uten at dette har hjulpet. Noen som har vært borti det samme, og kanskje har noen tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hadde et lignende problem med en annen telefon og programvare og der var løsningen å restarte telefonen med kabelen tilkoblet. Lenke til kommentar
T-Bone- Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Ai, takk skal du ha! Det fungerte fint! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hehe, virker som dette er et universalt triks dette ^^ Vet flere det har hjulpet som har vært i samme situasjon. Lenke til kommentar
Ronya Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jippi! Det funket! Nå har jo jeg vært irritert i timesvis, og prøvd alt mulig annet enn det Endelig!!! Tjoho! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Skulle kanskje ha blitt laget en sticky om dette Kanskje ikke mange tråder om det, men jeg tror det er en del som har problemet. Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Jeg har også et problem med telefonen, men litt annerledes. Når jeg plugger inn kabelen, får jeg opp en melding som lyder som så: "Det oppstod en feil under installasjonen av enheten. Ugyldige data" Har tittet litt rundt, men har fått det vanskelig med å finne noe som hjelper. Har noen kanskje noen tips? Endret 18. mars 2008 av Fugee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå