Gå til innhold

Endre rekkefølge ting lastes i. Mulig?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at når jeg laster forumsidene så kommer først det på toppen og til venstre og så henger siden ofte før den fullfører lastingen av tråder/underfora. Når dette skjer så ser jeg at jeg prøver å koble til track.adform.net.

Er det teknisk mulig å få siden til å laste dette ETTER at selve tråden er lastet inn?

Bruker XP/FF 2.0.0.10

Edit: Må ofte vente både 10, 15 og opptil 20 sekunder før det lastes. Nå har jeg latt være å bruke adblock med vilje fordi jeg synes at dere som drifter et så bra forum fortjener reklame-inntektene, men jeg vurderer sterkt å begynne å bruke det igjen. Etter at nevnte side ble blokkert samt http://statistik-gallup.net/* så gikk det så mye raskere før selve innholdet av trådene kom opp at jeg vet ikke helt om jeg vil gå tilbake selv om dere fortjener inntektene

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

(automatisk svar)

Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging.

Nettleserene henter inn elementer uavhengig av hvordan siden er bygget opp, nettsiden kan desverre velge å ikke bli ferdig lastet (og dermed ikke vise riktig), når den f.eks venter på at statistikk-gallup.net. Så akkurat det er det begrenset hvor mye vi får gjort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...