sonic boy Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det noen mulighet for å få MAC OS-X grensesnittet til linux.. ?` det heter vel aqua eller noe sånt... har foresket meg helt i dette grensesnittet, men jeg gidder ikke kjøpe meg en mac... har litt lyst til å sette opp en "lære meg linux" maskin, og da hadde det jo vært kjempe-moro å fått mac grensesnittet... mulig, eller må jeg nøye meg med det vanlige fra kde og gnome ? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vet ikke hvordan MAC OS-X ser ut dessverre, men hvis du er lei kan du da alltids prøve BlackBox (eventuellt FluxBox, bruker denne selv) www.sourceforge.net -> søk på fluxbox Kanskje ikke akkurat det du ser etter, men IMO meget bedre enn KDE/GNOME. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 se på themedepot. hvis du ikke finner no, har de også noen linker til dedikerte gnome/kde theme sider Lenke til kommentar
Stim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 www.kde-look.org for kde art.gnome.org for gnome (Ops RH8.0 bruker metacity, debian bruker sawfish om jeg ikke tar helt feil) Lenke til kommentar
Stim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Her er linker til snapshots av de 4 skjermene jeg bruker. De er gjort om til 800x640 fra 1280x1024: Bruker en beta version av Aqua ikon pakken. Skjermbilde 1 Skjermbilde 2 Skjermbilde 3 Skjermbilde 4 Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 fant denne http://pageone.pointclark.net:199/screenshot.png ser helt sinnsykt bra ut... fant det her på denne threaden http://www.dslreports.com/forum/remark,551...ixdsl~mode=flat noen som er hypp på å teste det ut, og si om det faktisk ser ut som det gjør på bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå