Gå til innhold

kan man gi bort Microsoft points?

Gjest Slettet+212343

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

kort og godt: kan jeg gi bort /kjøpe microsoft points til bruttern på noe vis? han er blakk for tia, og han kunne tenkt seg december pack'en til forza 2 slik at vi kan kjøre mot hverandre over xbox live med de nye bilene. vi har naturligvis hver vår 360 og hvert vårt xbox live abonnement.

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan stikke i butikken og kjøpe MS Points over disk, også gi broren din koden for poengene. Det fungerer. Ellers vet jeg ikke hvordan du skal klare å få gitt ham poeng. Vet ikke om det vil virke om du velger recover gamertag (hans gamertag) også legger du til points, også velger han recover gamertag hos seg selv etterpå. Mulig noen andre her har mere peiling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Skal du gi bort points i julegave ? Kjøp dem i butikken heller. Jeg sverger heller til spill i julegave. Broren min får det der wrestlig spillet fra 2008 av meg (selv om det er 2007 nå da).

Smackdown vs raw 2008 eller noe slik.

tenkte han skulle få dem i dag serru, siste sjanse for meg til å spille før jul. (eksamen resten av uka, og arbeid). kanskje vi tester det der recover gametag opplegget.

apropos smackdown vs raw 2008, det har jeg, og det er knall:) et av de bedre spill å spille sammen med kompiser synes jeg!

takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...