stigga Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har prøvd både en iPod Photo og en Nano 3. gen. Ingen av dem vil la seg instalere i Vista. Har søkt på apple sine nettsider, og forsøkt alt som står der. Spillerne fungerer fint med XP-maskinen min, men Vista ser ut til å ha problemer med iPod. Noen som har en løsning?? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det staar faktisk med liten skrift at Ipod/Iphone ikke fungere i Vista. Per naa saa tror jeg ikke det finnes noen uoffisiell fiks men foer eller siden dukker det nok opp. Proev aa soek litt i traader under "Mobil og PDA" Lenke til kommentar
stigga Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Ok. Takk for svar! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det staar faktisk med liten skrift at Ipod/Iphone ikke fungere i Vista. Per naa saa tror jeg ikke det finnes noen uoffisiell fiks men foer eller siden dukker det nok opp.Proev aa soek litt i traader under "Mobil og PDA" Hmm,bruker iPod Nano (ny modell) mot Vista jeg,uten problemer. Last ned siste iTunes-versjon,så skal det fungere håper jeg. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Har siste iTunes, men funker ikke allikevel. Har prøvd på to maskiner med Vista (premium og business). Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Funker strålende med itunes og ipod nano her. Vista ultimate 64 bit. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg vet ikke hva du mener med "installere iPod i Vista" - det er vel iTunes som skal installeres, og deretter kan du tilkoble iPod'ene? Får du iTunes til å fungere OK i Vista, da? Kan du laste ned podcasts, spille av musikk/video med iTunes når ingen iPods er koblet til? Er problemet at ingenting skjer når du kobler iPod'ene til Vista-PC-en, eller er det noe som crasher? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 iTunes 7.1 og oppover skal ha full støtte i Vista (mulig noen småfeil med X64). Har du UAC deaktivert, kan du prøve å installere med den aktiv. Kan hende noen komponenter/drivere ikke legges inn om UAC er deaktivert. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 iTunes funker bra. Når jeg kobler til iPoden, starter maskinen automatisk med å lete opp en driver. Har også cd-romen som fulgte med IPod Photo som jeg legger i. Maskinen godtar imidlertid ikke driveren som finnes på cd-romen. Den finner heller ingen driver på nettet. Får til slutt beskjed om at iPod ikke er instalert på maskinen, noe som jeg finner igjen når jeg går inn i enhetsbehandling. Der står iPoden oppført med et utropstegn (driver ikke instalert). :-( Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hmm ... du skal ikke trenge noen driver når du kobler en iPod til en Vista-maskin. (Eller XP-maskin for den del.) Kan det være at iPod'en er Mac-formattert eller noe sånt og at PC-en ikke kjenner igjen disk-formatet på det den ser som en ukjent type ekstern disk? Det høres ikke sannsynlig ut, ettersom det har fungert fint på XP. Kanskje det var en eller annen "interface-SW" som ikke ble skikkelig installert da du installerte iTunes? Har du prøvd å laste ned nyeste versjon og installere den? (Du bør vel først avinstallere den gamle og så logge deg på som Administrator og installere den nye.) Jeg har ennå ikke begynt å bruke min Vista-maskin for alvor (- det er en XP-maskin jeg bruker til alt mulig -), og jeg har ennå ikke prøvd iTunes/iPod på Vista ... Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror jeg leste noe om at det bare er xp-programvare på cd-en som følger med. Last ned riktig versjon fra nettet.. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Har ikke funnet noe som kan være software for vista. Den ligger vistnok innebygd i iTunes(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå