Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til å tolke ei jente

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Har et litt komplisert problem, og velger å poste anonymt. Tenker mye på det selv, og har kommet fram til at nøkkelen er å få klarhet i hva ei jente syntes om meg, dersom jeg forhåpentligvis kan få litt hjelp herfra så skal jeg nok klare resten selv ;) Har snakka mye med en venn, vi prater mye om sånn sammen og gir hverandre råd, men han er jo litt redd for å gi feil råd også, dermed vender jeg meg til et uavhengig publikum.

Handler om ei jente jeg så for en stund siden. Jeg ble rett og slett blåst fra munn og mele, stormende betatt ved første blikk! Jeg så på henne, og hun så tilbake. Jeg var på jobb, hun i køen. Uansett hvor mye jeg desperat prøvde å ordne det til sånn at jeg fikk ekspidere henne så funka nok ikke det. Jeg ble rett og slett helt nummen i beina og eneste jeg fikk tvingt fram i forbifarten da jeg fikk øyekontakt selv om jeg dreiv med andre kunder var "Hei" og et smil :). Og hun svarte med det samme. Rett etterpå så jeg henne sammen med ei veninne (og da var jeg ferdig på jobb), men tilfeldighetene gjorde det slik at det ikke ble mer enn at jeg så på henne og hun tilbake, og jeg fikk med meg at hun mer enn villig holdt blikket på meg i det hun og veninnen var på vei ut.

Så gikk det en stund, vi kjenner ikke hverandre men veit hvem vi er liksom. Jeg fikk lurt til meg MSN adressa hennes, men hun er sjelden der, så jeg mistet håpet om at vi noen gang ville få kontakt. Men enkelte ganger da dataen står på over natta, og jeg glemmer å logge av msn så ser jeg at hun flere ganger har sagt "Hei:)" Men jeg har jo selvfølgelig ikke vært der!!! Pisses me off! Veit ikke hvordan jeg skal tolke dette forresten? Hun vil ta kontakt?

Men dog! I starten av helga så var jeg på jobb og hun gikk forbi inngangen for å sette seg ved et bord sammen med noen veninner. Jeg så henne kjapt i det hun gikk forbi, og hun tittet inn og holdt kontakten mens hun smilte til meg, og jeg var jo ikke vond å be heller. Jeg ble ferdig på jobb rett etter det og gikk forbi de. Jeg fikk raskt øyekontakt med henne og vi holdt den helt til jeg måtte ha snudd meg for å se tilbake på henne. Og hennes blikk hadde jo da passert 2-3 av de andre hun satt sammen med.

Senere den kvelden traff vi på hverandre på et arrangement, men da var jeg sammen med noen andre så det ble liksom ikke noe mer enn et smil og "hei" da heller....

I går så var vi begge faktisk på msn samtidig ^^ Jeg tok kontakt og vi pratet lett og fant tonen raskt, spurte hva hun syntes om arrangementet og var litt selvironisk om innholdet. Det var blandt annet om et turninnslag og hun gjorde narr av draktene (sånne tettsittende). Jeg gjorde litt narr av meg selv om hvordan jeg ville passet inn hvis jeg var med og sånn. Med en twist of flirt selvsagt. Da sa hun "skulle jeg likt å sett:)" Var hun med på flørten?

Så fikk vi ikke prata noe særlig mer for hun måtte stikke. Vi sa hadebra og klem og alt det der.

Jeg er så usikker på om hun er interressert. Det virker jo litt sånn men jeg er redd for å ta feil. Og hva med øyekontakten? Håper på litt hjelp! På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo virke som om det er en mulighet ihvertfall da. Du kan jo spørre henne etter mobilnummer, og sende noen meldinger. Da merker du nok kjapt om hun er interessert. Ellers kan du jo teste å mote deg opp og be henne med på noe. Gjerne noe sosial aktivitet a'la det arrangementet du snakker om. Er hun interessert, er det jo bare å kjøre på :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_gjest_*

Takk takk folkens:) Har skjedd mye siden jeg posta, har fått kontakt og tvilen er borte, vi skal finne på noe på lørdag, vel og merke sammen med en del andre, men hun fikk byttet vakt bare for å kunne komme, that's enough for me:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...