Gå til innhold

Steam problemer :P får det ikkje til å starte

MPC

Anbefalte innlegg

OK for det første så ikkje le... :p

1 månad siden kjøpte eg mitt nye PC system og satte det samen og alt fungerte (GPUen kom seinare) brukte Dell sin XFX Geforce 6800XT grafikk kort i den nye til min eVGA geforce 8800 Ultra kom. Mens min nye PC brukte XFX Geforce 6800 XTen så satte eg i ein gammal ATi X300 grafikk kort i den gamle Dell PCen. Spilte Source på den pcen og alt (snakker om dell pcen) men då mitt nye grafikk kort kom (8800 ultraen) så bytta eg ut XFX Geforce 6800XT med ATI x300 og installaerte drivere. Men så fungerte ikkje steam lenger. Sto at det ikkje kunne kople til internettet. Prøvde å avinstallere det. men gjett. STEAM eller CSS eller HL2 var ikkje "legg til og fjern" knappen på kontroll panelet. Lasta ned installSteam.msi men gjekk ikkje an å installere til det steam var sletta. Finner steam mappa og greier men finner ikkje det i "legg til og fjern" og fant ingen avinstallasjon knapp på steam mappen i start menyen. Så til slutt fant eg ut at eg skulle berre sletta HEILE steam mappa med HL2 og CSS og sånt. :p prøvde å installere InstallSteam.msi men det sto fortsatt at det var installert sjølv om DET VAR SLETTA. Tenkte meg at det var steam register filane som måtte slettast så sletta alt med STEAM (som hørte til steam seff) i regedit men prøvde no å installere installSteam.msi igjen og det sto fortsatt at det var installert. Nedlasta så Installsteam.exe (merk EXE) og gjekk an å installere. men på slutten av installeringa står det. Library steam.dll could not be found) Søkte på internet og greier og folk seier at eg skal restarte pcen. gjor det men det hjalp ikkje. Forsøkte å kopiere Steam.dll frå min nye pc men no fikk eg ein ny feilmelding så sletta det. Så kjem ikkje vidare no. Står Steam error: Library steam.dll could not be found eller noko slikt. Tipper på at ingen gjor det same feilen som eg gjor men har dere noko clue på kva eg kan gjere? :p Sry at det blei så mykje :p

EDIT:

om dere ikkje fikk med det så snakker eg om at Steam ikkje funkar på min gamle dell pc :p Trur feilen er i registeret. Trur den einaste måten å fikse det på er å reinstallere pcen og formatere alt så installere steam. Men har ikkje lyst til det pga filmar/musikk og begge mine eksterne HDer er fulle (HDen på dell pcen er rundt 240 giga) Veit dere noko som kan fikse det her?

Endret av MPC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...