krabben Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Når jeg skal spille på nett velger jeg en server som er ledig. Når jeg trykker Join klikker spiller å går ut i desktopen. Dette skjer ikke hver gang, men er SVÆRT plagsomt! Jeg hadde ikke problem med patch 1.2... men etter jeg la inn 1.3 skjedde dette! Noen som kan hjelpe, eller har lignede problem? Specs: P4 1,7 Asus P4S533 motherboard Aopen TI 4200 IBM 120g hardisk... Lenke til kommentar
dava Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 har had samme problem, men etter at jeg slettet det og installerte det igjen og patch 1.2 og 1.3 funker det fint oss meg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hm.. har samme problemet. har no-cd crack.. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg og hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 må du installere både patch 1.2 og 1.3? Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 må du installere både patch 1.2 og 1.3? -Nei, det tror jeg så absolutt ikke. Vanlige er at man bare trenger siste/nyeste patchen. Jeg strevde i mange dager bare med å få instalert spillet. Etter mye frem å tilbake fikk jeg det endlig inn. Da hadde jeg problemer med å spille det. Lasta ned patch 1.2 og alt funka som en drøm. Nå må jeg logge ut, skal storme gatene i stalingrad Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 noen som har klart å løst problemet? sliter med det samme jeg å, patch 1.3. Av og til så kan jeg sprette ut i desktop mitt under en game også, har aldri skjedd før med 1.2 Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei hei, Ja jeg slet med dette problemet selv, men fant ut at følgende løsning faktisk løste problemet: 1) Gå til Battlefield1942 katalogen, og gå til følgende folder: "..ModsBf1942Settings" Åpne filen "VideoDefault.con" i en teksteditor, f.eks. Notepad endre dette: "renderer.allowAllRefreshRates 0" til dette: "renderer.allowAllRefreshRates 1" :smile: 2) En annen ting som hjelper i tillegg er å ha ordentlig driver til monitoren. Ja jeg vet det høres teit ut, men det hjelper faktisk fordi Battlefield er overfølsom på oppløsninger og oppdateringsfrekvenser. Gå inn i Control Panel og sjekk at monitoren din IKKE har bare "Plug and Play" driver, men driver fra fabrikanten av monitoren din. Håper dette hjelper flere enn meg! :wink: Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 nocd crack til 1.3 krever crackfix for å funke online tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå