Haalvor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har nettop gått til anskaffelse av et bluetooth stereoheadset til min sony ericsson, og dette fungerer bra! Til PC derimot, kommer jeg ingen vei. Jeg bruker bluetooth dongle fra D-link (D-link dbt-122), som fungerer fint i nettverk med min SE k850i. Jeg mistenker at grunnen til at det ikke fungerer er pga A2DP (?), noe som visst skulle være en nødvendighet. Vet ikke min bluetooth dongle støtter dette, men kan det være andre ting som er problemet? Alt av tips og hjelp er fint Evt, om noen vet om andre billige bluetooth dongler som evt. støtter A2DP, DERSOM dette skulle være problemet. Mvh Haalvor Endret 18. desember 2007 av Haalvor Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Ingen som har snøring? ( BUMP ) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tror kanskje jeg ville flyttet denne posten over i mobil delen av forummet ? Er ikke sikker på om du vil få så mye svar her =) Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Tror kanskje jeg ville flyttet denne posten over i mobil delen av forummet ? Er ikke sikker på om du vil få så mye svar her =) takk for svar Var redd for det, ja.. Skal flytte/lage ny post i morra, tenker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå