Bruktbilen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Søker et enkelt, men samtidig et nyttig 3d program. Noen som kan gi meg noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil tro folka i Digital foto og video > Visuell kreativitet har den mest relevante kompetansen på dette, så jeg flytter tråden dit. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Vel du har Google SketchUp... Endret 18. desember 2007 av Revolution Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vet ikke hva du legger i nyttig, men Blender er et fint program. http://www.blender.org/ Har ikke prøvd det selv da jeg er så vant med 3d studio at jeg ikke orker sette meg inn i noe annet 3dprogram, men tror det skal være ganske bra. Er også gratis. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Cinema4D! Kansje litt vel dyrt, men er absolutt å anbefale for nybegynnere. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 3D Studio MAX, er konge, men litt dyrt for en nybegynner Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Milkshape er også et alternativ. Det positive med Blender er at det er gratis og miljøet rundt det er svært. Derimot er det lite brukervennlig og vanskelig å sette seg inn i. 3D Studio Max er min favoritt rett og slett fordi det er en slags markedsstandard (Funcom bruker det blant annet), fordi det har et gigantisk brukermiljø (mange nyttige ressurser og mye hjelp å få) og i tillegg er det lett å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå