Gå til innhold

Klarte å miste mobilen i dass.. gjelder forsikringen?!

MysticoN

Anbefalte innlegg

Klarte å miste mobilen i dass, har mest lyst til å saksøke de som lager lommer som går "sidelengs" på jakker ( :p ) men men..

Lurer vel rett og slett på om forsikringen min dekker dette.

Har chess Forsikring.

Hva dekker forsikringen?

Du har gyldig Forsikring når ditt abonnement er aktivt, produktet er bestilt og SIM-kortet er installert i telefonen. Forsikringen dekker skade, tyveri, tap og ran samt misbruk av SIM-kort ved tyveri, tap og ran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da burde jo forsikringen di gjelde? Det var vel et uhell på lik linje med om du hadde mista den i en søledam. Selv om dette var et uheldig sted å miste den da :p

Enig. men en ting til, jeg vil helst ikke ha ny telefon, selv om jeg var glad i min gammle. hvordan funker dette, har aldri hatt forsikring på mobil før. på en måte passer det bra siden jeg har lyst på mobil, men sucks at jeg mistet alt jeg hadde inne på den da:/

Får jeg velge hvilken telefon jeg ønsker og betale evntuelt mellom legget eller blir jeg tvunget å få samme telefon?

Lenke til kommentar

Telefon som faller i dass er ein av topp10-årsakene til telefonskade.

Det juridiske iforhold til chess si forsikring veit eg ikkje men både telenor og netcom dekka slike skader tidlegare då det er plutseleg ytre påvirking som skader telefonen. At den ytre påkjenninga var vatn og ikkje ein kampestein speler liten rolle.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en Panasonic X30 som jeg kjøpte gjennom Orange i england på kontrakt, klarte å miste den i dassen akkurat når jeg trakk i snora og vips var den borte. hAdde forsikring, men det jeg fikk som svar var utrolig nok; "Forsikringen dekker ikke FUKT skader"....LOL

Lenke til kommentar
Jeg hadde en Panasonic X30 som jeg kjøpte gjennom Orange i england på kontrakt, klarte å miste den i dassen akkurat når jeg trakk i snora og vips var den borte. hAdde forsikring, men det jeg fikk som svar var utrolig nok; "Forsikringen dekker ikke FUKT skader"....LOL

Bra gjort å trekke i snoren samtidig som du mister den da. :!: `Det verste jeg har gjort er vel å miste min rett ned på noen fliser. Men min gode gamle SE T630 er bunnsolid og har kommet uskadd fra flereslike uhell.

Lenke til kommentar
Da burde jo forsikringen di gjelde? Det var vel et uhell på lik linje med om du hadde mista den i en søledam. Selv om dette var et uheldig sted å miste den da :p

Enig. men en ting til, jeg vil helst ikke ha ny telefon, selv om jeg var glad i min gammle. hvordan funker dette, har aldri hatt forsikring på mobil før. på en måte passer det bra siden jeg har lyst på mobil, men sucks at jeg mistet alt jeg hadde inne på den da:/

Får jeg velge hvilken telefon jeg ønsker og betale evntuelt mellom legget eller blir jeg tvunget å få samme telefon?

Du blir ikke tvunget til å velge samme telefon! Du får plukke ut akkurat den telefonen du vil, men du må regne med ett lite mellomlegg hvis du skal ha en nyere eller "bedre" telefon.

Mistet telefonen selv i dass.....skulle til å sette meg ned å gjøre nr.2 og hørte ett "plopp" som ikke skulle være der med tanke på at snickersen ikke hadde fått fritt spillerom enda. Åjoda....der lå den å svømte blandt dopapir og blinket sporadisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...