Lillestrom Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kom med tips om gode norske fotballbøker Gamle og nye Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tja, vet ikke helt hva du mener med norske fotballbøker. Om det er biografier eller kun faktabøker om fotball. Kan jo råde folk til å lese gode biografier. Får vite utrolig mye interessant om barnedommen til spillere og kanskje noen råd om hvordan å bli en bedre/proff fotballspiller. Personlig likte jeg biografien til Eusebio bra. Edit: Eusebio er jo ikke norsk, men boka er det hvertfall. Endret 18. desember 2007 av AndersC Lenke til kommentar
Martin123456789 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 "Æ", selvbiografien til Ole Gunnar Solskjær! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Selvbio/bio'ene til: SAF Rio Keane Henning Berg Beckham Solskjær Æ Av andre bøker har jeg en morsom en som heter "Fotball". Går gjennom alt fra taktikk og formasjoner fra 1900 tallet til nå osv. Ellers har vi jo United Opusen som jeg gjerne skulle hatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå