Gå til innhold

SU-leder beskutt med gummikuler og tåregass av israelske soldater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkerhetsgjerde? Har du overhodet sett muren?

israel_wall_tower_2.jpg

Muren er svært, høyt og grått, akkurat som en mur bør være...

Hvordan skal den har sett ut da?

slik?

Eller hvor den går? Hvordan den er bygget langt inne på palestinsk jord, "tilfeldigvis" systematisk rundt vannkilder og andre ressurser.

Akkurat som den kinesiske mur, som går systematisk "strategisk" innen i historisk mongolsk jord.

Utenlandske borgere får jo bevege seg som de vil, det er bare de som faktisk bor der (palestinerne) som har disse begrensningene som best kan sammenlignes med Berlin-muren...

Akkurat som Mullah Krekar i Norge

Med hvilken rett har Israel til å bygge en svær mur inne på palestinsk jord?.

Terrorisme, fanatisme og drømmen om 2nd Holocaust.

Samme sted som slenger ut at Norske Glattceller er tortur

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3179454.ece

Jada! Bevare meg. :lol:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når jeg leser slikt som dette, synes jeg det er ganske opprørende. Men jeg regner med at de fleste her synes det tvertimot er synd at ikke dama ble skutt (?)

-------------------------------------

"A recent trip by Holocaust survivor Hedy Epstein, 79, to see for herself what is happening to Palestinians under Israeli occupation in the West Bank and Gaza ended with shocking humiliation.

Epstein says she was questioned for five hours by a security team at Israel's Ben Gurion airport when she arrived for her flight home to Saint Louis, Missouri, in the United States.

After it was discovered that she had visited the Palestinian cities of Bethlehem and Qalqilya and participated in protests against the separation wall Israel is building, she was taken off to a side room.

There she was told to undress.

A woman security officer carried out a "strip search of every part of my naked body," she recalls. "The only shame these security officials expressed was to turn their badges around so that their names were invisible.

"The only conceivable purpose for this gross violation of my bodily integrity was to humiliate and terrify me," she adds.

Epstein, whose parents were killed during the Holocaust and was saved because she was smuggled out of Nazi Germany in 1939, says the airport checks were the final indignity in a trip full of horrors."

http://www.jkcook.net/Articles2/0165.htm

Endret av Kubin
Lenke til kommentar

Nei, får jo håpe det ikke er noen som mener det. Men en vet aldri.

Ser at hun ble såkalt "internally searched" :

"Silvia Cattori : In 2004, after the humiliating and dehumanizing abuse you had to undergo at Tel Aviv airport, where you had to get undressed and were internally searched as you explained it to me in our first conversation (...)"

http://www.uruknet.de/?p=m40026&hd=&size=1&l=e

´

Endret av Kubin
Lenke til kommentar

Har du ikke skjønt det? Her inne er alle på høyresiden fascister, og alle på venstresiden kommunister. Det finnes ingenting i mellom. Alt er svart/hvitt. Forsvarer man en ting som gjerne er en fanesak på den ene siden er man nødt til å følge den siden blindt uavhengig av hva de foretar seg. Et ganske interessant fenomen igrunn, lurer på hvorfor det er slik.

Lenke til kommentar
Registrerer bare at enkelte koser seg når folk med andre meninger enn dem blir skutt på og tenker meg at for disse, så ville det vært like stas om det var norsk politi som skjøt med gummikuler på SU, her i Norge.

SU støtter vold og terror. Hvorfor skal ikke de også få en liten smak på det de selv er med på å skape når de blander seg opp i ting de overhodet ikke forstår i en helt annen del av verden?

Lenke til kommentar

De vil jo ha Norge ut av Afghanistan, tiltross for at det er en folkevalgt leder som desperat ber verden om hjelp. Virker som om at de heller vil at Taliban skal få herje fritt. Deres hat mot USA overskygger rasjonell tankegang. Så lenge USA er involvert, så er de imot.

Lenke til kommentar
Ja, du verden. Nå er jeg spent. La oss høre.

Hvor mange skrekkregimer har SU støttet gjennom tidene? Jeg har mistet tellingen. For ikke å nevne alle mulige personer og grupper som har kjempet imot vestlige og vest-vennlige myndigheter med vold og terror og mot sivile. De siste par årene har de også støttet internasjonal islamsk terrorisme.

Har du virkelig tenkt å påstå at du ikke har hørt om noe av dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...