dan83 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hei slitter med at det trådløse nettverket logger seg av og på hele tiden, noen som vet hva grunnne kan være? Jeg tror kanskje det kan være noe med driverne, men er ikke sikker!? Det er ikke bare her i huste det skjer, men også andre steder, så tror ikke det er noe feil med selve nettverket/singnalet!!? Jeg har en acer aspire 5613 med vista!! Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du mistenker driveren, og det med rette. Ville ha oppdatert/reinstallert driveren og sett om det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du kan også dobbeltsjekke med å prøve statisk IP-adresse. Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kan være Norton Internet Security som er feilkilden. Dvs. at du er på nett, men at du får melding fra Acer eNet Management om at WLAN er logget av. Jeg fjernet ihvertfall Norton via Norton Removal Tool og har ikke fått denne meldingen noe mer. Hvis ikke det fungerer kan du teste med fast hastighet (eks 802.11 G) på nettverkskort og ruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå