Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig. Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje. Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Og forresten, kan sæd mengden bli større mot pubertetens slutt? Har hatt sæd i nesten to år Og er det noen måte å få seg til å skyte sæd og ikke renne? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor vil du absolutt ha mer sæd da?. Grunnen til at det kan sprute noen ganger isteden for å renne kan ha noe med hvor kåt og hvor du presser på penishodet i det øyeblikket orgasmen kommer. Tviler det er så mye fordeler med "Mye last" i forhold til liten Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Om du tar noen dagers pause vil du typisk få mer per utløsning. Om du onanerer oftere enn annenhver dag eller noe slikt rekker ikke testiklene å produsere en full dose igjen før neste gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har lest at stangselleri skal øke mengden, men kan ikke gå god for det... Mat som sies å bedre smak: Vaniljestenger, ananas, blåbær (endrer visstnok også fargen om man spiser for mye ) og generelt sett mer frukt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nok med væske/vann er også viktig, både for smak og mengde. Kanskje er det enkelte vitaminer og mineraler du har mangel på, som kan føre til at du får høyere produksjon, men det er vanskelig å kunne si noe konkret om. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hæ? er Normalen på 1 teskje? jeg har da sikkert 3 spise skjer :S og jeg synes jeg har lite :S Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du kan sikkert spørre en eller annen kompis om du kan få låne litt av ham.. Legger du litt melis oppi så blir den t.o.m. tykkere.. Fra spøk til revolver.. Noen produserer mer enn andre.. Noen produserer mer i enkelte perioder.. Andre igjen runker "for ofte", dermed mindre utløsning. Av erfaring så virker det som godt kosthold gir best kvalitet, gjerne i kombinasjon med perioder der jeg trener regelmessig.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vitamin E og C hjelper sæden. C hjelper for at sæden ikke skal klumpe seg sammen, og dermed øker muligheten for graviditet, og E hjelper for produksjonen og styrken. Men her er noen "tips" (er på engelsk). Lenke til kommentar
Gjest Anonym Gjest Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil ha mer, for det gjør at jeg føler meg mer tømt på en måte, blir mer fornøyd da. Er også interessant. Skal prøve sida jeg fikk, første jeg skal gjøre er å ikke onanere på tre dager. Da kan jeg onanere på torsdag. Mens jeg er i gang, noen måte jeg kan unngå å onanere på? Jeg blir kåt så lett og når jeg ikke skal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 2girls 1 cup er et utmerket middel for å unngå uønsket kåtskap Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Evnt å montere en kaktus helt nederst på magen. Da holder junior seg nede ihvertfall Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 2girls 1 cup er et utmerket middel for å unngå uønsket kåtskap HYSJ!! *Prøver å få bildene ut av hodet* Lenke til kommentar
Gjest Gjest Anonym Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Fyfaen, hater den sida. Eller ### link fjernet av moderator ### Men problemet er jeg blir sittende uten annet å gjøre, og da får jeg noen tanker som fører til det andre Må få fjerna tankene på et eller annet vis.. Endret 18. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig. Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje. Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym. Hva i huleste skal du med det? Donere? :!: Jo lenger du stimulerer jo mer får du. Det lagres jo også, slik at potensialet øker etterhvert. Skikkelig kvalmt spørsmål forresten. Endret 18. desember 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva er kvalmt med det? O_o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ingenting såvidt jeg vet. Litt sært å sperme i en teskje men... Og at en teskje var normalt hørtes veldig lite ut (O.o) Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer nokk mer sæd med tiden, du er enda ung. Også sprute evnen kommer etterhvert, det du må gjøre isåfall er å holde så lenge som mulig før du gir etter. Har du f.eks ikke runket på noen dager så får jo ballene tid til å spare opp litt ekstra sæd-.- Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ville ikke ha spist bløtkake med den spermskjeia, HÆHÆ!! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hæ? er Normalen på 1 teskje? jeg har da sikkert 3 spise skjer :S og jeg synes jeg har lite :S WTF? 3 spiseskjeer? Hvor ofte runker du da? Vet du hvor mye det er eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg