Valfader Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei og hopp.. Har tatt en ganske solid avgjørelse når det gjelder min tid som gamer, og ønsker og fortsette å spille World of Warcraft når den nye expansion packen kommer ut. I den sammenheng ønsker jeg å uttrykke min bekymring for det systemet jeg sitter på per idag, kontra en ny maskin. Jeg sitter med følgende specs: - AMD Athlon 64 CPU @ 2.0 GHz (Har hatt litt problemer med denne røveren før, fordi en av CPU-pinnene var nesten knekt, men den virker i det minste.) - NVIDIA GeForce FX 5200 128MB AGP (Et svakt kort, men det har gjort nytten sin siden retail av orignal WoW, og vært 'greit nok' under The Burning Crusade.) - Corsair Value memory.. Hele 1536 av disse.. Woohoo :| Har ikke konkrete specs på rammen, men det er ikke noe å skrive hjem om. - Harddiskene er av den gamle typen.. Western Digital IDE @ 250GB 7200 RPM. Helt ok, og disse tenker jeg å beholde. - Hovedkortet er et MSI K8N Neo - En sliten PSU på hele 350W.. Er såvidt den drar maskinen slik den er nå, og det hender den skrur seg av i ny og ne.. Det er vel stort sett de viktigste tingene jeg har å si om maskinen.. Så min bønn og begjæring av dere godtfolk her inne, blir å sette opp en maskin - en gamer PC - som kan takle Wrath of the Lich King når det en gang kommer. Det er heller ikke feil om den greier å drive CuBase, Photoshop og andre ymse multimediaprogrammer i tillegg til å være en gaming PC. Sånn umiddelbart så sitter jeg ikke med noen begrensning i pris, annet enn "så billig som mulig, så bra som overhodet mulig". Og gjerne ved å bestille fra 1-3 steder maskimalt. Kan også nevne at jeg har forhandlerkonto hos Norek, men at det er årevis siden jeg har hatt nok peiling på hardware til å vite hva jeg snakker om lenger. Håper på snarlige svar og hjelp! Mvh. Hrafnir Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg vil ikke tro du får noe trøbbel med å kjøre wrath of lich king med den pcen, er jo ikke akkurat veldig oppdatert grafikk vi snakker om, kan nok være ok å oppgradere skjermkortet, det skulle holde, oppdater til 2 gb ram og du har en ok pc.... Det bør holde med en stømforsyning med rundt 500 watt Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror ikke det er så rare greiene man trenger til Wotlk. I verste fall blir det crowda byer og litt flere polygoner. Tipper så og si alt man kan få kjøpt i dag vil dra det helt greit, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå